عکاس ایرانی در مسابقه محیط زیست گیوم 2018 اول شد

مسابقه محیط زیست گیوم همه ساله در سراسر جهان برگزار می شود هزاران هزار نفر عکس های بسیار زیبایی ر ا از طبیعت و منظره های محیط اطرافشان ثبت نموده و برای این مسابقه ارسال نمودند یک فرد ایرانی نفر اول این مسابقه شده است او عکاسی از دریاچه اورمیه که بسیار زیبا است را برای این مسابقه در نظر گرفته است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکاس ایرانی در مسابقه محیط زیست گیوم 2018 اول شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

سعید محمدزاده، عکاس ایرانی با تصویری که از یک کشتی به گل نشسته در دریاچه ارومیه به ثبت رسانده به عنوان عکاس برتر این مسابقه انتخاب شد. شوری آب دریاچه ارومیه ۳۴۰ گرم در هر لیتر است که بیش از ۸ برابر، شورتر از آب اقیانوس است.

 

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

تصویر خیره کننده از به گل نشستن یک کشتی در دریاچه ارومیه. عکاس سعید محمدزاده برنده جایزه عکاسی محیط زیست سال 2018 است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک کودک در زمین ترک خورده و ناهموار نشسته است. عکاس چینمون بیسواس از هند برنده جایزه تغییرات آب و هوایی است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک زن و دخترش در کنار لوازم آسیب‌دیده خود که از آوار خانه‌شان در سرپل‌ذهاب بیرون کشیده شده، ایستاده‌اند. پس‌زمینه عکس ساختمان‌های مسکن مهر را نشان می‌دهد که در سال 2017 براثر وقوع زلزله تخریب شده است. در این حادثه بیش از 600 نفر جان باختند. عکاس یونس خانی از ایران برنده جایزه محیط زیست است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک کارگر از نی حصیر درست می‌کند. عکاس Ümmü Kandilcioğlu از ترکیه برنده جایزه پایداری در عمل است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

بسیاری از کودکان در بنگلادش دوست دارند در باران حمام و بازی کنند. کشوری که در موسم بارندگی در معرض خطر سیل قرار دارد. عکاس فردین اویان از بنگلادش برنده عکاس محیط زیست جوان سال است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک فروشنده هندوانه بر روی قایق خود قرار دارد که بر روی رودخانه آلوده ای در شهر داکا، بنگلادش حرکت می کند. عکاس تاپان کارماکر، عکاس بسیار محبوب محیط زیست امسال است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

بازی بچه‌ها با لاستیک‌های کهنه در شهر واگادوگو پایتخت بورکینافاسو. عکاس Antonio Aragón Renuncio، عکاس بسیار محبوب امسال است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک میمون بطری پلاستیکی را در محل زیستش در جزیرهٔ بورنئو مالزی محکم گرفته است. عکاس «کالوین که» عکاس بسیار محبوب محیط زیست امسال است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

در حدود 80 درصداز جمعیت سنگاپور در ارتفاع بالا زندگی می‌کنند. آلودگی هوا همچنان یک مشکل اساسی است. عکاس Thigh Wanna عکاس بسیار محبوب محیط زیست است.

مسابقه محیط زیست گیوم 2018

یک مرد تلاش می‌کند که لاک‌پشت را از آلودگی برهاند. عکاس جینگ لی عکاس بسیار محبوب محیط زیست امسال است.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =