عقب کشیدن ساعت رسمی ایران امشب 30 شهریور 97

ساعت رسمی ایران همه ساله در 30 شهریور یک ساعت به عقب برگرداننده می شود و در اولین روز فروردین یک ساعت به جلو و تبدیل به ساعت تابستانی می شود و امشب باید ساعت را به حالت عادی خود برگردانید افرادی که کارمند و مسافر هستند باید با ساعت رسمی ایران ساعت کار و حرکت هواپیما را در نظر بگیرند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ساعت رسمی امشب 30 شهریور 97 بک ساعت به عقب کشیده میشود  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

ساعت رسمی

به عقب کشیدن ساعت

بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی ساعت  کشور ساعت ۲۴ اول فروردین هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود و روز سی ام شهریور به حالت عادی بازمی گردد.

ساعت رسمی

ساعت پرواز‌ها تغییر نمی‌کند/ مسافران ساعت خود را با ساعت رسمی کشور تنظیم کنند

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، گفت: نظر به اینکه مقرر است زمان رسمی کشور از ساعت ٢۴ امشب ٣٠ شهریور یک ساعت به عقب کشیده شود؛ لازم است مسافران پرواز‌های داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور برنامه‌های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام داده و در فرودگاه‌ها حضور یابند.

 

تغییر ساعت پرواز با به عقب کشیدن ساعت

به گفته وی، تمام کادر‌های پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم کرده اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حاضر باشند.

جعفرزاده از روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی خواست؛ تغییر ساعت رسمی کشور و زمان حضور مسافران به فرودگاه را اطلاع رسانی کنند، افزود: تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پرواز‌ها در ایران صورت گرفته و مانند تجربه سال‌های قبل فرودگاه‌ها مشکلی در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =