مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، چند روز بعد از شکست تلخ این تیم مقابل لیورپول از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در بازی ابتدای هفته خود مقابل لیورپول قرار گرفت و امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه خانگی نتایج ناامید کننده بعد از فیفا دی را به فراموشی بسپارد اما شاگردان اوله گنار سولسشر با ارائه بدترین نمایش ممکن با پنج گل از حریف خود شکست خوردند تا کابوس بزرگی برای هواداران این تیم رقم بخورد.

 

در واقع این شکست سنگین ترین باخت منچستریونایتد در خانه برابر لیورپول به حساب می‌آمد. همچنین شکست برابر لیورپول اولین باخت شیاطین سرخ با اختلاف حداقل پنج گل در خانه از فوریه 1955 به شمار می آمد‌‌. البته عملکرد تیم سولسشر برابر لیورپول به قدری بد بود که بسیاری از هواداران حاضر در اولدترافورد ترجیح دادند حتی پیش از پایان نیمه اول ورزشگاه را ترک کرده و ادامه تحقیر تیم‌شان را نبینند.

حتما بخوانید  فوتبال منجر انتخاب کرد؛ ۵۰ بازیکن برتر دنیا

 

 

 

 

در همین راستا ستاره انگلیسی منچستریونایتد یعنی مارکوس راشفورد چند روز بعد از شکست سنگین این تیم مقابل لیورپول از هواداران عذرخواهی کرده است. او در توییتر خود نوشت: “ نمی توانم دروغ بگویم، شما اینجا از من چیزی نشنیده اید زیرا به عنوان یک هوادار یونایتد واقعا نمی دانستم بعد از بازی یکشنبه چه بگویم. من خجالت کشیدم. من شرمنده شدم.  طرفداران ما همه چیزمان هستند و شما لیاقت این را نداشتید. ما سخت کار می کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.  ما باید جبران کنیم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.