ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، در فاصله چند هفته آینده تصمیم نهایی‌اش برای فصل آینده را می‌گیرد و مقصد او نیز لالیگاست.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند در طول دوران حضورش در ماربیا در تعطیلات درباره مقصد احتمالی‌اش برای فصل آینده صحبت کرده است.

افرادی که بسیار به این بازیکن نروژی نزدیک هستند نیز اظهارات این بازیکن درباره مقصد بعدی او را تایید می‌کنند.

مدیران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نیز به خوبی از شرایط این بازیکن آگاه هستند و قصد دارند تا حد توان برای جذب او تلاش کنند.

جلساتی از سوی بارسا درباره جذب این بازیکن برگزار شده و از سوی دیگر رئال نیز در حال بررسی شرایط است تا شانس خود را برای خرید این مهاجم جوان امتحان کند. علاوه بر این هردوی این باشگاه‌ها می‌دانند که توافق باید نهایتا تا 31 ژانویه انجام شود و به هیچ عنوان نباید به تابستان آینده موکول شود.

 

 

لاپورتا برای انجام هرکاری آماده است که شامل فروش بعضی از بازیکنان فعلی تیمش نیز می‌شود تا بتواند هزینه مورد نیاز برای جذب هالند را تامین کرده و البته با محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی بارسلونا برای فصل آینده نیز مقابله کند. با توجه به شرایطی که این باشگاه در حال حاضر دارد، آنها حتی نمی‌توانند به این انتقال فکر کنند.

با این حال رئال مادرید دورنمای مالی بسیار خوبی دارد و می‌تواند بدون هیچ مشکل خاصی برای جذب هالند اقدام کند. علیرغم مسائلی که مطرح شده، هیچ توافقی بین این باشگاه با این بازیکن یا باشگاه بروسیا دورتموند انجام نشده است.

مذاکراتی بین رئال و هر دو طرف صورت گرفته اما مدیران این باشگاه اسپانیایی هنوز در حال بررسی شرایط هستند تا به بهترین شکل ممکن این انتقال را به انجام برسانند. تماس‌هایی با رایولا نیز برقرار شده اما هیچ توافق قطعی‌ای صورت نگرفته است.

در حال حاضر جذب هالند در رئال کاملا محتمل به نظر می‌رسد. علاوه بر این، بسیاری احساس می‌کنند که این بهترین زمان است که بتوانند برتری رئال در یک دهه پیش رو را قطعی کرده و بار دیگر احساس ترس و احترام را در وجود رقبا زنده کنند. آنها می‌دانند که این اقدام نباید به تاخیر بیفتد.

حتما بخوانید  آنچلوتی یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

 

 

از سوی دیگر، بروسیا دورتموند نیز از این مهاجم و مینو رایولا خواسته که تصمیم‌شان برای ادامه حضور یا جدایی از این تیم در فصل آینده اعلام کنند.

شایعات بسیاری درباره آینده او به گوش می‌رسد و همه چیز نشان از این دارد که تصمیم این بازیکن به زودی مشخص خواهد شد اما هیچ چیز تا پایان فصل قطعی نیست و او قصد ندارد در ژانویه از این تیم جدا شود.

اگر قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 است، پس این همه عجله برای چیست؟ باید به این نکته اشاره کرد که در زمان امضای قرارداد ذکر شد که این بازیکن تنها دو سال در دورتموند می‌ماند و بند فسخی نیز با توجه به این موضوع در قراردادش در نظر گرفته شد.

 

 

رایولا می‌داند که می‌تواند با این بند فسخ 75 میلیون یورویی، توافقی بسیار خوب برای این بازیکن، پدر او و خودش در نظر بگیرد. به لطف تصمیمی که او دو سال پیش گرفت، حالا همه چیز به سود آنهاست اما او به خوبی می‌داند که قرارداد جدید نباید خیلی به تعویق بیفتد.

مدیران دورتموند به توافقی که دو سال پیش با هالند  انجام دادند پایبند هستند. در واقع آنها همین حالا هم به دنبال یافتن جانشینی برای این مهاجم نروژی هستند و آدیمی از سالزبورگ را به عنوان یکی از گزینه‌ها مدنظر دارند. ولاهوویچ، داروین نونیز و حتی کالادزیچ نیز جز گزینه‌های این باشگاه هستند اما تلاش اصلی آنها در جهت جذب آدیمی است که جدیدترین استعداد فوتبال آلمان به حساب می‌آید.

 

منبع: مارکا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.