یکی از تصمیمت عجیب هفته اخراج صادقی بازیکن تیم شهرخودرو در جنجالی بود که در میانه میدان مسابقه این تیم مقابل پیکان رخ داد.

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو که برای باز با پیکان به تهران آمده بود از برنده بازی هفته قبل با سپاهان یک امتیاز گرفت . این یک نتیجه خیلی خوب برای مشهدیها بود که بازی را ده نفره تمام کردند.

صادق صادقی  که تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پیکان کرد ، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: کم دقتی کردیم و توپ های مان تبدیل به گل نشد ولی خیلی خوب است که نباختیم زیرا حق مان هم شکست نبود و باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم ولی همین که یک امتیاز را هم گرفتیم خوب است.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا پدیده علی رغم کیفیتی که ارائه می دهد نمی‌تواند نتیجه بگیرد ادامه داد: با کیفیت بازی می‌کنیم ولی باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم زیرا کیفیت خوب آنچنان مهم نیست نه اینکه مهم نباشد ولی در شرایطی که ما هستیم کسب امتیاز بسیار مهمتر است. ما خیلی خوب موقعیت ایجاد میکنیم ولی نمی دانم چرا در ضربات آخر کم دقت هستیم؟

این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند عنوان کرد:پنالتی زدم و کار مهمی نبود.ولی اگر این گل با سه امتیاز همراه می شد خیلی بهتر بود.

حتما بخوانید  نساجی 2-0پدیده؛ بازگشت ساکت در بازی جنجالی

وی در مورد قضاوت داور توضیح داد: بازیکن حریف به من ضربه زد و داور من را اخراج کرد! داور چون میخواست بازیکن حریف را اخراج کند گفت از تیم ما هم یک اخراجی در این وسط باشد. چگونه می شود در بازی با تراکتور بازیکن ما را در داخل راهرو زدند و صورتش ترکید ولی داور نه کارت داد و نه ناظر بازی گزارشی بابت محرومیت بازیکن حریف داد‌. اگر قرار است این جوری داوری کنند به ما  اطلاع بدهد که اقلا ما هم  یک لگد به حریف بزنیم که هم خودمان و هم بازیکن حریف اخراج شویم! من در بازی دیروز هیچ کاری نکردم و داور الکی کارت زرد دوم را به من داد و اخراج کرد و در بازی مهمی که تیم ما با سپاهان دارد محروم هستم.
صادقی در مورد دیدار با سپاهان افزود: فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید و انشاالله تیم ما دست پر برگردد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.