حامد شیری، کاپیتان نساجی معتقد است این تیم در همه هفته های سپری شده برای برد به میدان آمده است وهیچ گاه به دنبال بازی دفاع و ضد حمله نبوده است.

به گزارش “ورزش سه”، کاپیتان نساجی در پاسخ به این سوال که آیا نساجی روز گذشته در بازی با فولاد اتلاف وقت کرده که مورد اشاره سرمربی و سرپرست تیم حریف بوده؟ گفت: این پنجمین بازی ما در خارج از خانه بود. در 4 دیدار قبلی به مصاف تیم های استقلال – پرسپولیس – سپاهان و گل گهر رفتیم که در دو بازی شکست خوردیم و در دو بازی به نتیجه مساوی دست پیدا کردیم. این چهار تیم مدعیان قهرمانی هستند. نیاز به گفتن از سوی من نیست. همه دیدید که ما در این چهار بازی بالا بازی کردیم و هیچ وقت در زمین خود تجمع نکردیم که تاکتیک دفاع و ضد حمله را به نمایش بگذاریم. این به خاطر ایده تاکتیکی سرمربی امان است. مربیان حریف هم به این موضوع اشاره کردند. آیا چنین تیمی در بازی با فولاد اتلاف وقت خواهد کرد؟ آیا ما در بازی با استقلال و پرسپولیس این کار را انجام دادیم؟ یا در بازی با سپاهان و گل گهر؟ این درست نیست اگر نتیجه مطلوب به دست نمی آید حرف هایی بزنیم که دور از واقعیت باشد چون این حمله به شخصیت حریف است. حرف هایی که می زنیم ابتدا باید تبعات آن را بررسی کنیم.

 

 

کاپیتان نساجی ادامه داد: در صحنه ای که گل تیم فولاد به ثمر رسید بازیکن ما به دلیل اینکه توپ به صورت او برخورد کرده بود چند دقیقه ای به روی زمین افتاد. آیا این تمارض بود؟ شک نکنید در هر صحنه ای که داور از پزشک تیم ما درخواست کرد برای مداوای بازیکن وارد زمین شود به دلیل مصدومیت بازیکنمان بود. زمین ساری فشار زیادی را روی ما وارد می کند و در هفته های اخیر چند بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند و ترکیب تیم مدام دستخوش تغییر شد. در بازی دیروز در صحنه ای کریم اسلامی مصدوم شد که فولادی ها به این امر معترض شدند در حالی که او واقعا مصدوم شده بود و جالب اینکه به دلیل آسیب دیدگی و عدم رفع آن از ابتدای بازی در ترکیب تیم قرار نگرفت. در نیمه اول فولادی ها یک بر صفر از ما پیش افتادند و در دقایقی بازی متوقف شد اما ما چنین دیدگاهی نداشتیم که فولادی ها در حال اتلاف وقت هستند. صادقانه می گویم. بازی سخت و پرفشاری بود. فولادی ها خوب بازی کردند همان طور که سرمربی امان هم در کنفرانس خبری بدان اشاره کرد. اما می گویم درست نیست وقتی نتیجه مطلوب به دست نمی آید بهانه تراشی کنیم وشخصیت حریف را زیر سوال ببریم.

 

حتما بخوانید  پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در کادر نساجی

حامد شیری در واکنش به این موضوع که فولادی ها می گویند گل نساجی خطا بوده و داور باید دو پنالتی به سود فولاد اعلام می کرده و هم چنین باید علیرضا حقیقی را اخراج می کرد؛ گفت: در صحنه ای که فولادی ها می گویند علیرضا حقیقی باید از زمین بازی اخراج می شد باید بگویم توپ در تملک  پریرا نبود و من و او با هم برای تصاحب توپ می جنگیدیم و به زعم من تصمیم داور درست بوده است. در سایر صحنه ها هم داور به صحنه نزدیک بوده. با این حال کارشناسان داوری باید در مورد صحنه های مشکوک حرف بزنند.

 

 

ما کارشناس داوری نیستیم. هم چنین که خیلی از قوانین تغییر کرده. به صرف عکس نمی شود صحنه ها را قضاوت کرد. نظر کارشناسان داوری در این باره صادق خواهد بود. این را هم می گویم همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر و منتفع می شوند. برای ما هم این طور بوده. نمونه اش هفته پیش در بازی با پدیده خطای پنالتی ما خطای بیرون از محوطه جریمه گرفته شد. بدون شک همه اشتباهات داوران سهوی است و آنها تلاش می کنند بهترین قضاوت را داشته باشند. اعتراض های مکرر کار داوران را برای قضاوت سخت کرده است و ما به جای ایجاد فضای امن برای داوران دست به تنش می زنیم و از همه بدتر خیلی زود قضاوت می کنیم. باز تکرار می کنم؛ ما هم از اشتباهات داوری متضرر شده ایم.

 

نمونه اش در بازی با استقلال که بازیکن حریف باید اخراج می شد اما همیشه با احترام در مورد داوری حرف زدیم و شاید تنها تیمی باشیم که علیه داوری بیانیه نمی دهیم. سرمربی امان می گوید حتی دوست ندارم یک سوت به سود نساجی زده شود. واقعیت این است این موضوع زمانی رخ می دهد که VAR وارد ایران شود. از این موضوع همه تیم ها سود خواهند برد. در همه کشورهایی که VAR بکار گرفته شده این اشتباهات وجود داشته است. به واقع حتی داورانی که دستمزد خوبی می گیرند و در کشورهای صاحب سبک فوتبال داوری می کنند مرتکب اشتباه می شوند و اشتباه آنها توسط VAR تصحیح می شود.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.