طرز تهیه شیرینی مارمالاد توت فرنگی

آموزش تصویری طرز تهیه شیرینی مارمالاد توت فرنگی خوشمزه مرحله به مرحله، جهت درست کردن شیرینی مارمالاد با یک دستور پخت عالی برای عید نوروز، میهمانی و مجالس در ادامه با ما همراه باشید.

شیرینی مارمالاد توت فرنگی

 

این شیرینی را می‌توانید خیلی راحت تهیه نموده و در مهمانی‌ها و مجالس از این شیرینی استفاده نمایید بیشتر خانم‌های خانه دار دوست دارند شیرینی خانگی تهیه نموده  و روی میز قرار دهند چون تهیه شیرینی هم سرگرم کننده می‌باشد و وقتی شما خودتان شیرینی تهیه نمودید بسیار حس خوبی به شما دست می‌دهد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر طرز تهیه شیرینی مارمالاد خوشمزه با آموزش مرحله به مرحله و گام به گام را در ادامه خواهید دید با سایت نیک استار همراه باشید.

 

 

مواد لازم برای تهیه شیرینی مارمالاد در خانه:

  • 1 بسته کره
  • 2 عدد زرده تخم مرغ
  • 1 بسته وانیل
  • 1 فنجان شکر
  • 3 فنجان آرد گندم
  • مقداری مربای توت فرنگی برای داخل شیرینی
  • کمی پودر قند

 

دستور پخت شیرینی مارمالاد توت فرنگی

کرهای که کمی نرم شده است را با شکر مخلوط نمایید. زرده تخم مرغ ها را اضافه می نماییم وانیل را نیز به همراه تخم مرغ ها اضافه نمایید به هم بزنید حالا نوبت آرد می باشد آرد گندم را به مخلوط اضافه نموده و خوب به هم میزنیم .

آموزش تصویری تهیه شیرینی مارمالاد

خمیر شیرینی را به شکل مخروط در آورده و نیم ساعت به خمیر استراحت داده تا خمیر شیرینی برای تهیه و پخت آماده شود .

حتما بخوانید  کیک نظری، دنیای کیک و شیرینی را دگرگون کرد

طرز درست کردن شیرینی مارمالاد

کمی آراد روی سینی ریخته خمیر را با وردنه روی سینی باز و به یک سطح در میاوردید با یک لیوان خمیرها را به شکل دایره و گرد برش می دهید این خمیر ها برای زیر شیرینی شما هست.

طرز تهیه شیرینی مارمالاد مرحله به مرحله

الان نصف خمیر را با وردنه باز می نمایید تا برای رویه شیرینی خمیر برش دهید این خمیر شما باید برش حلقه مانندی داشته باشد و به اندازه زیر شیرینی باشد در این مرحله به تعداد دلخواه شیرینی ها را برش می دهید و آنها را در یک سینی فری که از قبل چرب نموده اید قرار می دهید تا در فر قرار داده و بپزد .

دستور تهیه شیرینی مارمالاد

طرز تهیه مارمالاد

الان دو سینی که روی شیرینی و پایین شیرینی می باشد را در درون فر قرار داده تا بپزد شما 25 دقیقه این شیرینی را در داخل فر قرار دهید بعد از این مدت  شیرینی‌ها را از داخل فر بیرون آورده و شیرنی ها را طبق شکل زیر تزیین نمایید مربای توت فرنگی را در قسمت خالی شیرنی ریخته و کمی پودر قند به این شیریتی آماده نمایید این شیرینی را می توانید در عید نوروز مورد استفاده قرار دهید.

طرز تهیه شیرینی مارمالاد توت فرنگی
طرز تهیه شیرینی مارمالاد مرحله به مرحله

شما می توانید این شیرینی را در طرح‌های مختلف مثل دایره یا  قلب طبق سلیقه خودتان درست نمایید.

 

منبع: nefisyemektarifleri.com ترجمه شده توسط سایت nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =