شعارهای توهین آمیز نژادی علیه وینیسیوس در نوکمپ، برای بارسلونا گران تمام خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”،  وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید، خیلی زود به بازیکن منفور هواداران بارسلونا تبدیل شده است.

بازیکنان بزرگ یک تیم معمولا در خانه رقبای سنتی با استقبال زیادی مواجه نمی‌شوند. ابراز نفرت عمومی به بازیکن رقیب در واقع بدترین نشانه ترسی است که هر فوتبالیستی به جان هواداران رقیب انداخته است.

 

 

 

فیگو در اولین بازی پس از جدایی از بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید در بدترین شکل ممکن با چنین واکنش‌هایی روبرو شد اما بسیاری از بازیکنان رئال مادرید هستند که چنین خشم و رفتارهای بدی را از سوی هواداران بارسا تجربه کرده‌اند و برعکس آن نیز صادق بوده است.

وقتی آنچلوتی در دقیقه 87 ال کلاسیکوی یکشنبه گذشته تصمیم گرفت مارکو آسنسیو را به جای وینیسیوس وارد زمین کند، این بازیکن برزیلی تصمیم گرفت از پشت دروازه از زمین خارج شود و همین موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران به او واکنش نشان دهند.

حتما بخوانید  سلتا 3 - 3 بارسلونا؛ هنرنمایی بلوگرانا در بالایدوس!

 

 

 

 

ویدیوهای منتشر شده نشان می دهد که ستاره برزیلی رئال مورد توهین های نژادپرستانه عده ای از هواداران بارسا قرار گرفته است. لالیگا شب گذشته در این رابطه بیانیه ای منتشر کرد و عنوان داشت که در این مورد پرونده ای تشکیل داده و آن را به دادگاه خواهند برد. اخیرا اینیاکی ویلیامز بازیکن سیه چرده بیلبائو نیز در بازی برابر اسپانیول شرایطی مشابه را تجربه کرده بود.

باید دید در نهایت بارسلونا برای این رفتار هوادارانش چگونه جریمه خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.