فران تورس به مدت شش هفته قادر به همراهی سیتی و نیز تیم ملی اسپانیا نخواهد بود.

به گزارش نیک استار، فران تورس ستاره ملی پوش اسپانیایی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت، برای مدت شش هفته از میادین به دور خواهد بود.

 

 

 

 

تورس هر دو گل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت ها را به ایتالیا زده بود و نقش اول را در فینالیست شدن لاروخا داشت ولی اکنون او نه تنها بازی های حساس پیش روی سیتی را از دست می دهد که در دو بازی فینال گونه اسپانیا در مقدماتی جام جهانی برابر یونان و سوئد نیز حاضر نخواهد بود. بازی هایی که 20 و 23 آبان برگزار می شوند.

 

 

 

 

فران تورس پس از بازی با ایتالیا که مصدوم شد، به منچستر برگشت و مورد معاینات پزشکی قرار گرفت. نتیجه این معاینات این بود که بال 21 ساله منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، حداقل یک ماه و نیم از میادین دور خواهد بود. گفته شده که تورس از ناحیه پای راست دچار شکستگی خفیف شده است. 

او در بازی برابر بروژ و دربی شهر منچستر که دو بازی حیاتی برای سیتی هستند، غایب خواهد بود. تورس فصل قبل 13 گل برای سیتی زد و فصل جاری نیز در 7 بازی زننده 3 گل بوده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.