آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، در دیدار با سلتاویگو مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد و در ادامه اریک گارسیا و نیکو گونزالز هم مصدوم شدند.

به گزارش “ورزش سه”، چندی پیش بود که آنسو فاتی بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی به زمین مسابقه بازگشت و اتفاقاً عملکرد فوق‌العاده او باعث شد که هواداران بارسلونا به ادامه فصل امیدوار شوند.

 

در واقع این امیدواری وجود داشت که آنسو فاتی که حالا شماره 10 لیونل مسی را هم بر تن می‌کند بتواند تا حدی جای خالی این فوق ستاره آرژانتینی را پر کند. با این حال به نظر می‌رسد که بدشانسی دست از سر این ستاره اسپانیایی بر نمی دارد چراکه او در دیدار امشب برابر سلتاویگو دوباره دچار آسیب‌دیدگی شده است.

 

آنسو فاتی که گل اول بارسلونا در مسابقه امشب برابر سلتاویگو در بالایدوس را به ثمر رساند در اواخر نیمه اول روی یک برخورد دچار مصدومیت شد. در ابتدا به نظر نمی‌رسید که آسیب دیدگی این بازیکن جدی باشد اما در ادامه او مجبور شد با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند.

 

حتما بخوانید  دست آلوز رو شد؛ افشای مکالمه جنجالی با بارتومئو

 

 

 

 

 

برخی منابع گزارش داده‌اند که آسیب دیدگی فاتی از ناحیه همسترینگ است و حتی می‌تواند باعث شود که این بازیکن دو ماه از میادین دور باشد. در عین حال باید منتظر ماند و دید که بعد از بازی باشگاه بارسلونا چه واکنشی نشان خواهد داد و این که میزان دقیق مصدومیت ستاره اسپانیایی چقدر است.

 

اما این پیان کار نبود و اریک گارسیا نیز در نیمه اول مصدوم شد تا در شروع نیمه دوم رونالد آرائوخو به جای او وارد زمین شود. کابوس بارسلونا زمانی تکمیل شد که در دقیقه 60 نیکو گونزالز نیز جای خود را به ریکی پویگ داده و به علت مصدومیت زمین را ترک کرد تا سه تعویض اجباری در یک ساعت بارسلونا رقم بخورد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.