در روزی که پرسپولیس نمایش نامطلوبی را برابر شهرخودرو ارائه کرد، حریف مشهدی موفق شد چهارمین امتیاز فصل را از مدافع عنوان قهرمانی بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان یحیی گل‌محمدی 24 ساعت پس از خبر حذف از لیگ قهرمانان آسیا در مقابل شهرخودرو یکی از حساس‌ترین بازیهای این فصل را برگزار می‌کنند و امیدوارند که با پیروزی برابر تیم داوود سیدعباسی به رتبه نخست صعود کنند.

 

پرسپولیس در این بازی با زوج دفاعی جدید خود یعنی فرشاد فرجی و علین عمتی در مقابل حریف قرار خواهد کرد و سیدجلال حسینی از ترکیب خارج شده است. در خط حمله نیز دوباره مهدی ترابی و عیسی آل کثیر حضور دارند.

 

هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه ثامن/ بدون تماشاگر
تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای
ناظر: ابوطالب طاهریان

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (78- رضا اسدی)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر (51- مهدی عبدی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

 

ترکیب شهرخودرو:
سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی (79- میلاد کمندانی)، علی طاهران، مهرداد بایرامی (65- امیرحسین نعمتی)، مهدی شریفی (62- محمد محمدزاده)، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری (79- معراج پورتقی)
سرمربی: داوود سیدعباسی

 

 

اخطار:

رحمان جعفری کارت زرد از شهرخودرو دقیقه 33

مهرداد بایرامی کارت زرد از شهرخودرو دقیقه 57

معراج پورتقی از شهرخودرو (دقیقه 80)

سعید جلالی راد از شهرخودرو (دقیقه 87)

مسعود زائر از شهرخودرو (دقیقه 89)

سعید آقایی کارت زرد 90

مسعود زائر دقیقه 91 کارت زرد دوم و اخراج

احسان حسینی از شهرخودرو 94

 

شرح گل:

شهرخودرو 0 – پرسپولیس 1 (گل به خودی مسعود زائر – دقیقه 31): ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مسعود زائر به پشت همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت.

شهرخودرو 1 – پرسپولیس 1 (احسان حسینی – دقیقه 44): خطای عیسی آل کثیر یک موقعیت مطلوب را در اختیار بازیکنان شهرخودرو قرار داد. ارسال صادق صادقی روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی همراه شد تا شهرخودرو بازی را به تساوی بکشاند.

 

دقایق حساس:

دقیقه 12: حرکت بازیکنان پرسپولیس و پاس کات بک به عیسی آل کثیر او را در مقابل دروازه در موقعیت مطلوب قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه بزند و سایه زنی کرد.

دقیقه 17: ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس امیری را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 65: ارسال مهدی ترابی در موقعیت بسیار خوب به نعمتی رسید اما او نتوانست ضربه سرضرب بزند و مدافعان شهرخودرو مقابل شوت او قرار گرفتند.

دقیقه 76: ارسال شیری روی دروازه با ضربه سر بیژن همراه شد و در ادامه سیامک نعمتی توپ برگشتی را شوت زد که این توپ هم تبدیل به گل نشد و بیژن توپ را به کرنر فرستاد.

حتما بخوانید  پرسپولیس- استقلال؛ هدف فقط خلاصی از شر دربی بود

دقیقه 90+3: ارسال سعید آقایی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر سرلک همراه شد که جلالی به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه 90+5: ارسال مهدی ترابی روی دروازه شهرخودرو در دهانه دروازه با ضربه کمال همراه شد که به بیرون رفت. نکته جالب اینکه او با دست به توپ ضربه زد.

 

حواشی: 
* سید جلال حسینی پیش از ورود نفرات دو تیم، به تنهایی وارد زمین شد و روی نیمکت نشست.
* همین طور فرشاد فرجی و علی نعمتی که سابقه بازی در تیم مشهدی را دارند قبل از سوت آغاز مسابقه با نیمکت نشینان شهرخودرو به خوش و بش پرداختند.
* سعید جلالی راد، احسان حسینی و محسن ربیع خواه بازیکنانی بودند که پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* در حالی که در روزهای اخیر بارندگی شدیدی در مشهد وجود داشت و همچنین دمای هوا صبح امروز به زیر صفر هم رسید اما در هنگام شروع دیدار دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس، هوایی آفتابی و مطبوع وجود دارد. ضمن آنکه کیفیت چمن ورزشگاه ثامن هم مطلوب است.

* احسان حسینی بازیکن سابق پرسپولیس پس از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی خاصی انجام نداد.

* مطهری، گل محمدی و پیروانی پس از پایان نیمه اول و پیش از خروج تیم داوری از زمین، نسبت به اعلام خطای منجر به گل شهرخودرو به داور دیدار اعتراض کردند.

*اشاره یحیی گل محمدی به مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی اولین فرصت مناسب گلزنی را برای میهمان بوجود آورد. سرمربی پرسپولیس درین لحظه از ستاره تیمش خواست توپ را با ارتفاع کم روی نقطه پنالتی بفرستد. همین مساله باعث شد پس از آنکه توپ با فاصله ای اندک و روی ضربه سر مهاجم پرسپولیس از کنار دروازه جلالی راد بیرون رفت، یحیی به شدت حسرت موقعیت از دست رفته را بخورد.
*میلاد فراهانی گلر نیمکت نشین شهرخودرو در دقیقه ۲۵ و در حالی که بازی در جریان بود قصد داشت به سمت رختکن برود که با ممانعت سرپرست تیم مواجه شد و دوباره روی نیمکت بازگشت.
*روی ضدحمله خطرناک شهرخودرو، سوت داور به نشانه خطای رحمان جعفری پشت محوطه جریمه پرسپولیس، اعتراض شدید نیمکت نشینان تیم میزبان را در پی داشت.

* مصدومیت عیسی آل کثیر باعث شد تا او از زمین بیرون برود.

* داوود سیدعباسی یک کارت زرد گرفت.

* زائر پس از اخراج در کنار زمین دو بطری آب را به زمین پرتاب کرد و به یکی ضربه زد.

* برخورد احسان حسینی و وحید امیری برای دقایقی بازی را تحت تاثیر قرار داد. آنها از ناحیه سر باهم برخورد داشتند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.