برنامه جدید خندوانه بعد از ماه صفر

شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر 97 توسط زامبد جوان پر از سورپرایز های مختلف می باشد برنامه خندوانه مخاطبین زیادی در شبکه نسیم دارد این برنامه طنز چند سال است که روی آنتن سیمای ایران به نمایش در آمده است رامبد جوان کارگردان و مجری این برنامه زیبا میباشد جناب خان هم یک کاراکتر بسیار جذاب و طنز این برنامه است که خندوانه را جذابتر نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر 97 توسط رامبد جوان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر 97

سورپرایز رامبد جوان برای فصل جدید خندوانه

بخشی از فصل جدید برنامه «خندوانه» به اجرای تئاتر توسط گروه‌های نمایشی مختلف اختصاص خواهد داشت.

شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر 97
شروع برنامه خندوانه

بخش تازه فصل جدید برنامه خندوانه

فصل جدید برنامه خندوانه یک بخش تازه خواهد داشت که حاصل همکاری مشترک رامبد جوان، مدیریت حمید پورآذری و برخی از گروه‌های نمایشی خواهد بود.

حتما بخوانید  ژاله صامتی در خندوانه جناب خان را به فرزند خواندگی پذیرفت

این بخش‌ها در ژانرهای گروتسک تا کمدی روی صحنه می‌رود و قرار بر این شده تا نمایش‌ها زیر بیست دقیقه تولید و آماده اجرا شوند. در همین زمینه برخی از گروه‌های نمایشی فعالیت خود را با خندوانه آغاز کرده‌اند.

شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر 97
شروع برنامه خندوانه بعد از ماه صفر

شهاب‌الدین حسین پور کارگردان تئاتر نیز در این باره گفت: من با یک نمایش به نام «آهو» نوشته اسلاومیر مروژک و دراماتورژی محمدامیر یاراحمدی به این پروژه پیوسته و قرار داد بسته‌ام. به نظرم اولین گروهی هستم که با این پروژه همکاری کردم و مسلما برنامه آزمون و خطاهایی خواهد داشت که با مدیریت هر دو طرف به زودی به یک اتفاق بزرگ و خوب فرهنگی تبدیل خواهد شد.

 

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =

همچنین بخوانید