شارژ ارزی در کیف پول زیماپی؛ در لحظه و بدون کارمزد
حفظ ارزش سرمایه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در شرایط نوسانات اقتصادی است.

روش‌های مختلفی برای این منظور پیش روی افراد قرار دارد. بازارهای مالی گوناگون، با میزان ریسک‌های متغیر در حال حاضر در دسترس قرار دارد. برای سرمایه‌گذاری در هر یک از این بازارها باید آگاهی و دانش کافی داشته باشید. خرید و فروش دلار یکی از تصمیماتی است که مردم برای حفظ ارزش سرمایه خود می‌گیرند. البته تعداد قابل توجهی از افراد نیز برای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خود نیاز به خرید دلار دارند. 

کیف پول زیماپی شرایطی را برای شما به ارمغان آورده است که بدون نیاز به مراجعه به صرافی‌ها بتوانید در لحظه به خرید و فروش دلار بپردازید. در کیف پول زیماپی، همه چیز به شفاف‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه خرید و فروش دلار در کیف پول چند ارزی زیماپی را بررسی کنیم.

چرا کیف پول زیماپی ؟

قبل از هر چیزی باید به یک سؤال مهم پاسخ دهیم، چرا باید کیف پول زیماپی را برای خرید و فروش دلار انتخاب کنیم؟ هنوز هم تعداد کسانی که خرید و فروش خود را در صرافی‌ها انجام می‌دهند، زیاد است. با وجود این به نظر می‌رسد که اپلیکیشن‌های خرید و فروش آنلاین دلار خیلی زود سهم قابل توجهی را در بازار به خود اختصاص دهند.

داستان هم چندان پیچیده نیست. یک اپلیکیشن کاربردی مانند کیف پول زیماپی قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد که قطعا در خرید حضوری امکان تجربه کردن آن‌ها وجود ندارد. در همین راستا از جمله مهم‌ترین مزایای کیف پول چند ارزی زیماپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. خرید و فروش دلار در زیماپی کاملا ایمن است. مادامی که سرمایه خود را در این کیف پول نگهداری می‌کنید، هیچ‌گونه نگرانی از بابت امنیت نخواهید داشت.

2. قیمت دلار در کیف پول زیماپی به صورت لحظه‌ای تعیین می‌شود. در نتیجه وقتی از این کیف پول استفاده می‌کنید، دقیقا تجربه حضور در راسته صرافی‌ها در میدان فردوسی را خواهید داشت. همه اطلاعات در زیماپی به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود.

3

3. بعد از خرید دلار در زیماپی، امکان ذخیره دارایی در کیف پول اختصاصی دلار برای شما فراهم است.

4. هیچ سقف و محدودیتی برای خرید یا ذخیره دلار در زیماپی وجود ندارد.

5. نمودار تغییرات قیمت دلار به صورت لحظه‌ای در مقابل دیدگان شما قرار دارد و می‌توانید وضعیت بازار را در گذر زمان رصد کنید.

6. امکان مدیریت دارایی در کیف پول زیماپی با ابزارهای فوق‌العاده کاربردی به راحت‌ترین شکل ممکن وجود دارد.

7. برای انواع و اقسام پرداخت‌های ارزی خود می‌توانید از کیف پول زیماپی به راحتی استفاده کنید.

8. امکان تبدیل دلار به یورو، لیر و ریال در کیف پول زیماپی فراهم است.

9. رابط کاربری اپلیکیشن زیماپی به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است.

10. همکاران ما در زیماپی به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته آماده پشتیبانی از کاربران هستند.

آموزش خرید و فروش دلار در کیف پول زیماپی

حالا که با مزایای کیف پول زیماپی برای خرید و فروش دلار آشنا شدیم، در این قسمت نگاهی به فرآیند ساده استفاده از آن می‌اندازیم. تمام تلاش ما در زیماپی برای تسهیل روند خرید و فروش دلار از طریق کیف پول بوده است. در همین راستا شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید نرخ لحظه‌ای دلار را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای این منظور باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

1. افتتاح حساب در کیف پول زیماپی

گام اول ایجاد حساب کاربری در کیف پول زیماپی است. در حال حاضر زیماپی هم به صورت اپلیکیشن موبایل و هم در نسخه وب قابل دسترسی است. برای افتتاح حساب ارزی در زیماپی نیز کار چندان دشواری پیش رو ندارید. داشتن یک خط تلفن همراه فعال برای افتتاح حساب کفایت می‌کند. در صفحه ثبت نام زیماپی بعد از وارد کردن شماره موبایل خود، کد تأییدی برای شما ارسال می‌شود. به این ترتیب شماره همراه شما احراز می‌شود. در ادامه باید یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. به همین راحتی کار افتتاح حساب شما در کیف پول زیماپی به پایان می‌رسد.

2. احراز هویت در زیماپی

برای استفاده از انواع و اقسام خدمات کیف پول زیماپی از جمله خرید و فروش دلار، باید حتما ابتدا فرآیند احراز هویت را کامل کنید. برای این منظور بعد از ورود به حساب کاربری خود در کیف پول زیماپی، از طریق منو پروفایل، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید. به این ترتیب صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود.

حتما بخوانید  قتل زن جوان با تقلید از یک سریال تلویزیونی

در این صفحه در بخش عمومی، نام کشور و زبان مورد نظر خود برای استفاده از کیف پول را انتخاب کنید. در ادامه با وارد کردن نشانی ایمیل، یک پیام حاوی کد تأیید دریافت می‌کنید که به این ترتیب ایمیل شما نیز تأیید می‌گردد.

بعد از آن باید وارد بخش اطلاعات هویتی شوید. در این بخش باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • ملیت
  • کشور محل سکونت
  • تاریخ تولد
  • کد ملی یا شماره گذرنامه
  • شماره تلفن ثابت
  • تصویر کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه یا کارت اقامت
  • نشانی محل سکونت

به این ترتیب کار احراز هویت شما به پایان می‌رسد. در ادامه کارشناسان زیماپی نسبت به بررسی صحت اطلاعات وارد شده اقدام می‌کنند و در نهایت ظرف 24 ساعت از طریق پنل کاربری کیف پول زیماپی، صحت فرآیند احراز هویت به اطلاع شما رسانده می‌گردد.

2

3. خرید دلار از کیف پول زیماپی 

بعد از انجام احراز هویت، می‌توانید به راحتی از خدمات کیف پول چند ارزی از جمله خرید و فروش دلار بهره‌مند شوید. برای این منظور ابتدا باید کیف پول خود را شارژ کنید. برای هر ارز از جمله ریال و دلار یک کیف پول اختصاصی در حساب کاربری دارید که می‌توانید واریز یا برداشت وجوه را از طریق آن مدیریت کنید.

در حساب کاربری خود در کیف پول زیماپی، از منوی اصلی در بخش سرویس‌ها، گزینه کیف پول را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی گزینه جدید به نمایش در می‌آید. از بین گزینه‌های موجود، می‌توانید یکی از دو گزینه واریز وجه یا کیف پول‌های من را انتخاب کنید. فرض کنید ما گزینه کیف پول‌های من را انتخاب می‌کنیم. صفحه جدیدی به نمایش در می‌آید. در این صفحه روی کیف دلار کلیک کنید.

در صفحه کیف دلار، گزینه واریز از درگاه ریالی را انتخاب کنید. به این ترتیب یک فرم در پایین صفحه ایجاد می‌شود. میزان شارژ کیف پول خود به صورت ریالی را باید تعیین کنید. در ادامه بعد از انتخاب درگاه پرداخت، کار واریز وجه را انجام داده و خرید دلار به همین سادگی قابل انجام است. در صفحه خرید نرخ تبدیل ریال به دلار به صورت لحظه‌ای به نمایش در می‌آید. همچنین برای واریز وجه به کیف پول زیماپی نیازی به پرداخت کارمزد ندارید.

4. فروش دلار در کیف پول زیماپی

در صفحه کیف پول دلار، روی گزینه برداشت وجه کلیک کنید. این گزینه برای مواقعی مناسب است که مایل هستید دلار را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود منتقل کنید. برای این منظور باید میزان برداشت را به دلار و همچنین حساب بانکی مورد نظر که به نام صاحب اکانت زیماپی است را تعیین کنید. به این ترتیب ضمن تبدیل دلار به ریال، ظرف یک روز کاری، وجه مورد نظر به حساب بانکی‌تان واریز می‌شود.

5. انتقال ارز در کیف پول زیماپی

امکان انتقال دلار به کیف پول زیماپی کاربران دیگر نیز فراهم است. برای این منظور کافیست در صفحه کیف پول دلار، گزینه انتقال وجه را انتخاب کنید. در ادامه آدرس کیف پول مقصد و میزان دلار مورد نظر برای انتقال را وارد کنید. به این ترتیب عملیات انتقال دلار به راحتی انجام می‌شود.

6. بررسی تراکنش‌های دلاری در کیف پول زیماپی

در کیف پول دلار زیماپی نیز دو گزینه برای بررسی تراکنش‌ها در اختیار شما قرار دارد. برای بررسی وضعیت تراکنش‌های فعال خود می‌توانید از طریق گزینه تراکنش‌های جاری اقدام کنید. بعد از اتمام هر تراکنش، اطلاعات مربوط به آن به بخش آرشیو تراکنش‌ها منتقل می‌شود. با مراجعه به این بخش لیست کلیه تراکنش‌های دلاری خود در زیماپی را برای همیشه می‌توانید مشاهده کنید.

با زیماپی از خرید و فروش ارز لذت ببرید

فرآیند خرید و فروش دلار در کیف پول زیماپی را بررسی کردیم. همان طور که مشاهده کردید، خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن می‌توانید نسبت به خرید و فروش دلار در کیف پول زیماپی اقدام کنید. تلاش ما در زیماپی ارائه خدمات برتر به شما مشتریان عزیز است. اگر شما هم به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود از طریق پس‌انداز آن به دلار هستید، کیف پول زیماپی بهترین گزینه پیش روی شما است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.