دروازه‌بان استقلال در ادامه نمایش های خوبش مقابل مس رفسنجان هم توانست روز خوبی را سپری کند.

به گزارش “ورزش سه”، سیدحسین حسینی یکی از نفراتی است که در نتایج اخیر استقلال و صدرنشینی آبی های پایتخت نقش غیرقابل انکاری دارد. کاپیتان این روزهای استقلال به عنوان یک بازیکن باتجربه و بزرگ تر در این تیم از نظر فنی نیز در اوج آمادگی قرار دارد و امروز مقابل مس رفسنجان نیز این آمادگی را به رخ کشید.

حسینی با وجود اینکه دوبار دروازه اش توسط بازیکنان مس باز شد و البته یکی از گل ها از روی نقطه پنالتی بود اما در چند صحنه عملکردی فوق العاده داشت و مقابل مهاجمان مس به خوبی ایستادگی کرد.

اوج هنرنمایی دروازه بان باتجربه استقلال در دقیقه 67 بود؛ جایی که گادوین منشا در موقعیت تقریبا تک به تک و خوب صاحب توپ شد و ضربه اش را نیز داخل چارچوب زد. در شرایطی که به نظر می‌رسد دروازه استقلال باز شود اما سیدحسین حسینی با یک واکنش استثنایی دروازه را نجات داد.

حتما بخوانید  منصوری: از آمارم مقابل استقلال تعجب نکردم

حسینی در این صحنه با یک دست و به سبک سیوهای تراشتگن دروازه بان بارسلونا توپ را برگرداند تا مانع از باز شدن دروازه شود و البته استقلال را نیز در بازی نگه دارد. در آن دقیقه بازی دو بر یک به سود استقلال بود و اگر این توپ وارد دروازه می‌شد شاید شرایط برای آبی ها تغییرمی‌کرد. سیدحسین اما با این سیو خوب باعث شد روحیه به تیمش برگردد و استقلال به گل سوم هم برسد و زمینه ساز پیروزی شود.

بدون تردید فرهاد مجیدی از آمادگی جسمانی این روزها حسینی خرسند است و در آینده نیز روی او به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب تیمش حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.