دیه گو سیمئونه هشدار داد که فردا رئال کار دشواری در دربی پیش رو دارد.

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو مادرید پس از پیروزی بزرگ در زمین پورتو و راهیابی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، فردا شب باید به زمین رئال برود تا دربی حساس شهر مادرید را برگزار کند. اتلتیکو با یک بازی و 10 امتیاز کمتر از رئال صدرنشین، در رده چهارم لالیگا قرار دارد.

 

 

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری دربی گفت:« بازی مهمی برابر رقیب مستقیم مان پیش رو داریم و مثل همیشه حساس و دشوار است. رئال در بهترین فرم خودش قرار دارد. آنچلوتی توانسته وضعیت دفاعی تیمش را مستحکم کند و این قضیه در کنار قدرت تهاجمی بالای رئال، باعث شده بازی های متوالی را برنده شوند. باید کاری کنیم که بازی به سمت دلخواه مان پیش برود تا بتوانیم به رئال ضربه بزنیم. آنها می دانند برابر ما کار ساده ای نخواهند داشت.»

 

شکست و خداحافظی با قهرمانی لالیگا:« مثل همیشه پیش بینی ها سریع است و از حالا همه چیز را تمام شده می دانند. در لالیگا 5 یا 6 تیم بزرگ و باکیفیت حضور دارند که بسیار هم خوب کار می کنند. ما همانند فصول قبل، بازی به بازی پیش می رویم.»

حتما بخوانید  رئال همه‌جا موفق باشد ولی فعلا بازیکن میلانم

 

 

 

 

وضعیت سوارز:« لوئیس تست داد و مشخص شد مشکلی ندارد. دربازی با پورتو 100 درصد نبود و ترجیح دادم روی او ریسک نکنم. تصور می شد مصدومیتش جدی باشد ولی خوشبختانه اینطور نبود. او با 34 سال سن همه افتخارات ممکن را دارد ولی دیدید که پس از سه گلی که به پورتو زدیم، چطور از خود بی خود شده بود. این برایم بسیار باارزش بود و نشان می دهد سوارز چه فوتبالیست بزرگی است.»

 

 

 

 

مهار وینیسیوس:« از نظر من کریم بنزما خطرناک ترین بازیکن رئال و مرکز توجهات است. او 10 سال است برای رئال بازی می کند ولی طبعا هر بازیکنی خصوصیات خاص خود را دارد. همه بازیکنان رئال باکیفیت و خطرناک هستند. هافبک های بسیار باتجربه ای دارند و رئال نیز همیشه تیمی رقباتی و جنگنده بوده است. برابر رئال همواره بازی های سختی داشته ایم.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.