آنتوان گریزمان، ستاره گلزن اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد همچنان در این باشگاه باقی بماند.

به گزارش “ورزش سه”، دوران دشوار حضور در بارسلونا در پایان فصل گذشته تمام شد و آنتوان گریزمان دوباره به خانه خود بازگشت. گریزمان، ستاره فرانسوی و باتجربه در اواخر فصل تابستان سال گذشته تصمیم گرفت دوباره و البته این بار به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید شود و تا اینجا که به نظر تصمیم این بازیکن درست بوده است. زدن هشت گل و ارسال دو پاس گل پس از ترک بارسلونا و در لباس روخی بلانکوس نشان می دهد شرایط برای آنتوان گریزمان در بازگشت به مادرید بهتر شده و خود این بازیکن نیز خواهان ادامه این روند است.

 

 

آنتوان گریزمان گفت: “با توجه به شرایط در باشگاه بارسلونا، همه چیز آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت. به همین دلیل علاقه داشتم دوباره زیر نظر دیگو سیمئونه در اتلتیکومادرید بازی کنم و این چیزی است که بیشتر از همه می خواستم. حقیقت این است که از شرایط فعلی لذت می برم و امیدوارم به کارم در اتلتیکومادرید ادامه دهم.

 

حتما بخوانید  چراغ سبز پدیده فوتبال آلمان به ال چولو

احتمال حضور در بوندسلیگا در آینده؟ من هرگز به بازی در کشور آلمان فکر نکرده ام. از زمان حضورم در رئال سوسیداد همیشه در جایی که بودم احساس راحتی می کردم. حالا نیز در اتلتیکو راحت و خوشحال هستم و نمی خواهم دوباره راهی تیم جدیدی بشوم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.