سرمربی تراکتور تبریز به شرایط فنی تیمش واکنش نشان داد و درباره شرایط نقل و انتقالات سرخ‌پوشان تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش “ورزش سه” تراکتور تبریز بعد از 3 شکست پیاپی امروز مقابل فجرسپاسی در شیراز متوقف شد؛ زوونیمیر سولدو سرمربی کروات بعد از پایان مسابقه، نسبت به شرایط مسابقه امروز توضیحاتی را ارائه کرد و از عملکرد فنی شاگردانش راضی بود. با این‌حال سرمربی تراکتور اشاره‌ای به ضعف فنی تیمش و البته شرایط بد زمین چمن هم داشت و به عملکرد ضعیف باشگاه در نقل و انتقالات هم اشاره کرد.

 

سولدو در بخش اولیه صحبت‌هایش درباره بازی گفت: می‌دانستیم این بازی و کسب امتیازات آن برای دو تیم واجب و بسیار مهم بود؛ در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که به گل نرسیدیم. اما با شروع نیمه دوم، در 15 دقیقه نخست فجرسپاسی بهتر بود و به گل رسید.

 

سرمربی تراکتور با اشاره به برتری فنی تیمش در مسابقه امروز گفت: در ادامه ما بهتر بودیم و موقعیت خلق کردیم و بازی مساوی شد؛ در مجموع ما نسبت به فجرسپاسی برتری لازم را داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

زوونیمیر سولدو درباره عملکرد شاگردان پاسخ داد: شرایط زمین برای هر دو تیم واقعا سخت بود؛ این زمین در حد بازی لیگ برتری نبود.  زمین  ورزشگاه حافظیه باید کیفیت بهتری داشته باشد تا بازی بهتری روی آن انجام شود، استرس به این خاطر در تیم ایجاد شده که چند جوان، کار خود را به تازگی در تراکتور آغاز کرده‌اند و در لیگ برتر بازی می‌کنند. در مجموع از کارشان راضی هستم.

 

سولدو درباره نقل و انتقالات تیمش هم صحبت کرد و با گلایه از این وضعیت گفت: مسلما بازیکنانی که جدا شدند باکیفیت بودند؛ بازیکنان باکیفیتی از تراکتور جدا شدند و باشگاه نتوانست جایگزین‌هایی در حد آنها جذب کند. مشکل اصلی ما این است که تیم در شروع فصل به علت تغییرات مربی، بدنسازی و کار گروهی خوبی انجام نداده است. زمانی که به این تیم رسیدم، مشکلات زیادی داشت.

حتما بخوانید  گل گهر با سه غایب مهم مقابل تراکتور

 

سرمربی تراکتور با اشاره به تلاش‌هایش براری ارتقای کیفیت فنی تراکتور توضیح داد : به علت فشردگی فصل نتوانستیم روی مسائل فنی کار کنیم؛ تمام تلاشم را کردم که تیم فرم خوبی داشته باشد. تعداد زیادی بازیکن جوان هم دارم که کم تجربه هستند. تلاش می‌کنیم با یک کار بهتر، تیم را در نیم فصل دوم به شرایط مناسبی برسانیم. یک شبه نمی‌توان یک تیم را ساخت. زمان نیاز است و من این زمان را ندارم.

 

او با اشاره به سطح فنی تراکتور در بازی‌های اخیر گفت: تمام تلاش من این است که تیم پیشرفت کند؛ در بازی با پرسپولیس لایق باخت نبودیم و امروز هم خوب بازی کردیم. بازیکنانم باید تلاش کنند که تیم روند بهتری داشته باشد. اما گفته‌ام باید فصل بسیار سختی را پشت سر بگذاریم و تراکتور شاید به رتبه‌هایی که سال‌های گذشته داشته،‌ نرسد.

 

سولدو در واکنش به تغییر مالکیت باشگاه گفت: من در این مسائل دخالتی ندارم و به من هم اطلاع نداده‌اند.

 

سرمربی تراکتور در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره مشکلات مالی گفت: مدیران باشگاه باید برای حل مشکلات تلاش کنند و این موضوع در اختیار من نیست.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.