سرمربی تراکتور معتقد است مسابقه دشواری برابر فجر سپاسی خواهند داشت.

به گزارش “ورزش سه”، زونیمیر سولدو در نشست خبری قبل از دیدار با فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: آمادگی خوبی برای بازی داریم، بازیکنان تمرینات خوبی انجام داده‌اند تا بتوانیم فوتبال قابل قبولی مقابل فجر انجام دهیم.

 

او ادامه داد: هفته گذشته بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم، نیمه بسیار خوبی مقابل این تیم داشتیم و امیدوارم بازیکنانم روند خوبشان را ادامه دهند.

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: بازی با فجر برای هر دو تیم حساس است؛ چراکه مسابقه حساس به شمار می‌رود. با شرایطی که زمین چمن دارد، انتظار یک بازی سخت را برای دو تیم دارم.

 

حتما بخوانید  توافق اولیه تراکتور با مربی کروات

سولدو در خصوص میزان شناختش از تیم فجر سپاسی گفت: من تمام تیم‌ها را قبل از بازی آنالیز می‌کنم. فیلم‌ بازی‌های فجر را تماشا کرده‌ام و شناخت نسبی از این تیم دارم. تیم خوبی است که وسط زمین دوندگی فوق العاده‌ای دارد. با توجه به شرایط زمین تیم فجر، کار برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص بازیکنان مصدوم و‌ محرومش برای بازی با فجر، ابراز کرد: دو بازیکن تیم از بازی فردا محروم هستند، اما بقیه بازیکنان را در اختیار دارم.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.