زوونیمیر سولدو در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که به پایان دومین ماه حضور در تبریز نزدیک می‌شود.

به گزارش ورزش سه، خوش شانسی سرمربی کروات این بود که همزمان با زمستان تبریز آمد تا برخلاف چهار مربی قبلی این تیم، برف این شهر را هم ببیند. اما با این وجود سولدو عملکرد چندان خوبی نداشته و با ۷ شکست، جایگاه متزلزلی دارد.

در سال ۱۴۰۰ تیم فوتبال تراکتور ۵ سرمربی متفاوت را روی نیمکت خود داشته که بیشترین میزان سرمربیگری به نام رسول خطیبی ثبت شده تا آخر اردیبهشت ۶۰ روز هدایت تراکتور را برعهده داشت. البته اگر یک ماه سرمربیگری او پیش از سال جدید هم محاسبه شود، این رقم به ۹۰ روز می‌رسد.

 

حتما بخوانید  ترکیب استقلال برابر تراکتور اعلام شد

فیروز کریمی که جایگزین خطیبی شد، ۲۹ روز هدایت تراکتور را برعهده داشت و پس از پایان فصل، رفتنی شد. فراز کمالوند که با قراردادی دو ساله به جمع تی تی ها پیوست، ۴۰ روز سرمربی تراکتور ماند و فیروز کریمی هم در بازگشت، ۵۵ روز مرد اول نیمکت بود.

 

حالا زوونیمیز سولدو به آمار ۵۲ روز سرمربی‌گری در تراکتور رسیده و در صورتی که تا پایان نیم فصل روی نیمکت این تیم باقی بماند، به رکورد بیشترین میزان حضور در تراکتور در سال جاری خورشیدی خواهد رسید و با ثبات ترین سرمربی این تیم لقب خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.