آغاز برنامه خندوانه با تغییراتی اساسی

خندوانه بعد ماه صفر 97 در تلویزیون سری جدیدی را شروع خواهد نمود که پر از تغییرلت در این برنامه می باشد رامبد جوان مجری این برنامه طنز آماده اجرای این برنامه بعد از ماه صفر می باشد بیشتر افراد در ایران مخاطب این برنامه طنز می باشند و رامبد جوان با جناب خان آماده اجرای این فصل از خندوانه می باشند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر سورپرایزهای جدید خندوانه بعد ماه صفر 97 در تلویزیون را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تغییرات سری جدید برنامه خندوانه

بخش فستیوال تئاتر به سری جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه» اضافه شد؛ بخشی که دبیری آن برعهده حمید پورآذری است و شهاب‌الدین حسین پور نیز اثری را در آن اجرا می‌کند.

شهاب‌الدین حسین‌پور کارگردان تئاتر درباره فعالیت های جدید خود در سال جاری گفت: به دعوت حمید پورآذری در فستیوال تئاترهای کمدی در برنامه «خندوانه» حضور پیدا کرده‌ام و قرار است در سری جدید برنامه «خندوانه» فستیوال تئاترهای کمدی برگزار شود و پورآذری دبیر این فستیوال است.

حتما بخوانید  جناب خان و سلفی های جالب با بازیگران در خندوانه + عکس
خندوانه
سورپرایزهای جدید خندوانه بعد ماه صفر 97 در تلویزیون

فستیوال تئاترهای کمدی خندوانه

او درباره اثری که قرار است در فستیوال تئاترهای کمدی «خندوانه» اجرا کند، توضیح داد: در حال تمرین نمایشنامه کمدی «آهو» اثر اسلاومیر مروژک با هنرمندان جوان هستیم که مدت زمان اجرای این اثر تقریبا ۲۰ دقیقه است.

خندوانه
سورپرایزهای جدید خندوانه بعد ماه صفر 97 در تلویزیون

حسین پور در پایان سخنان خود خبر داد: قرار است با این فستیوال، تئاترهای کمدی د ر برنامه «خندوانه» به مردم نشان داده شود که این امر باعث معرفی بیشتر تئاتر خواهد شد. م ن با کمال میل در این فستیوال شرکت کردم زیرا می بینم که دوستان برنامه «خندوانه» تلاش می کنند که کار فرهنگی بزرگی را انجام دهند.

 

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

همچنین بخوانید