سوءاستفاده جنسی از لی لی آلن lily allen

لی لی آلن lily allen خواننده زن اهل انگلیس می باشد او دختر کیت آلن بازگیر مشهور می باشد لی لی آلن lily allen یک ستاره و چهره شناخته شده در جهان می باشد به تازگی در یک مصاحبه ای گفته است که از وی سوءاستفاده جنسی شده است لی لی آلن به سبک پاپ می خواند و همیشه فروش آلبوم هایش در بریتانیا قرار گرفته است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر سوءاستفاده جنسی از لی لی آلن lily allen خواننده هالیوودی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

لی لی آلن lily allen

لی لی آلن خواننده برای اولین بار با جزئیات اعلام کرد که وقتی خواب بوده از سوی یک مدیر اجرایی ضبط مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

لی لی آلن خواننده ادعا کرد که از سوی یکی از مجریان صنعت موسیقی مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته است.

لی لی آلن lily allen
سوءاستفاده جنسی از لی لی آلن

آلن برای اولین بار از جزئیات این ماجرا پرده برداشت، او گفت زمانیکه خواب بوده مورد تجاوز قرار گرفته است. این خواننده در مورد سو استفاده های مشابه که در صنعت موسیقی عادی شده است هشدار داد.

لی لی آلن lily allen
عکس لی لی آلن

خواننده برنده جایزه در مورد این مشکل هشدار داد و گفت حتی با وجود بیداری جنبش (هشتگ من هم) بزرگان صنعت موسیقی در مورد شدت این مشکل سکوت اختیار کرده اند.

آلن دنیای سلسله مراتبی را تشریح می کنید دنیایی که گاهی اوقات اجازه می دهد مردان علیه زنان رفتارهای فاسدی داشته باشند و گاهی اوقات به کارشان صحه می گذارد. این صنعت پتانسیلی مخلوط از سکس، جوانی و راحت طلبی را تجارت می کند. مجموعه یادداشت های او با نام My Thoughts Exactly ماه بعد منتشر می شود.

این خواننده 33 ساله که قبلا در مورد این اتفاق صحبت کرده بود، این بار جزئیات و چگونگی این عمل را فاش کرد. او می گوید زمانی که در تختخواب خوابیده بود از سوی مجری ضبط مورد تجاوز قرار گرفته است.

لی لی آلن lily allen
مدل موی صورتی لی لی آلن

لی لی آلن گفت که می خواسته اسم آن شخص را در نوشته هایش بیاورد، اما انتشاراتی کتاب او را از این کار نهی کرده است.

آلن جزئیات ماجرای آن شب را تغریف می کند: من بعد از اینکه حسابی در مهمانی خسته و از پا افتاده بودم ، او من را هتل برده و در اتاق خودش اسکان داد.

لی لی آلن lily allen
تیپ خفن لی لی آلن

من ساعت صبح بیدار شدم، چونکه متوجه شدم یک نفر نزدیک من روی تختم هست و لباس های من را در آورده، من وحشت زده لباس هایم را پیدا کرده و از اتاق فرار کردم.

لی لی آلن lily allen
سوءاستفاده جنسی از لی لی آلن

این خواننده می گوید که خودش را به خاطر این اتفاق سرزنش می کند، چراکه زیادی مشروب نوشیده بودم.

لی لی آلن از ناامیدی خودش می گوید که رفتارهای زشت این مرد را گزارش نداده و با او به کار کردن ادامه داده. او در مورد دلایل سکوتش می گوید که چون این فرد پول و قدرت بیشتری نسبت به او داشت همین باعث انصراف از شکایت شد و همچنین نمی خواست به خودش برچسب زن پیچیده و یا فاسد را بدهند.

لی لی آلن lily allen
لیلی آلن با مدل موهای فرفری

یکی دیگر از دلایل گزارش ندادن تجاوز از سوی او داشتن ترس و از بین رفتن اعتمادش بین مردم است.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

همچنین بخوانید