سلفی جالب المیرا شریفی مقدم با لاریجانی

سلفی مجری زن معروف با لاریجانی در مجلس سوژه همه خبرگزاریها شد المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر و یکی از بهترین گویندگان در عرصه تلویزیون می باشد او امروز یک سلفی در کنار همسر و لاریجانی ثبت نموده و در اینستاگرام منتشر نمود همسر المیرا شریفی مقدم نیز یکی از مجریان خوب تلویزیون می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر سلفی مجری زن معروف با لاریجانی در مجلس را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

المیرا شریفی مقدم
سلفی مجری زن معروف

المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

 

سلفی المیرا شریفی‌ مقدم و لاریجانی

المیرا شریفی‌ مقدم، گوینده شبکه خبر در اینستاگرام با انتشار عکسی سلفی با رئیس مجلس، نوشت: تلاش کردم در گفتگو با رییس مجلس شورای اسلامی، از دغدغه‌های شما هم بگم. فرصت گفتگو کم بود، اما سوالات خوبی مطرح شد.

حتما بخوانید  مرگ دختر نوجوان به خاطر سلفی در پشت بام

 

المیرا شریفی‌ مقدم و علی لاریجانی

المیرا شریفی مقدم
المیرا شریفی مقدم با علی لاریجانی

ازدواج المیرا شریفی مقدم

او با داود عابدی ازدواج کرده وحاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل وامیر ارسلان می باشد.

المیرا شریفی‌ مقدم و همسرش
المیرا شریفی‌ مقدم و همسرش داوود عابدی

 

طریقه ی آشنایی تا ازدواج

داود عابدی می گوید:المیرابه خاطر من همه تلاشش را کرد که وارد شبکه خبر شود .
شریفی مقدم هم ادامه می دهد:«بله من از بچگی آقای عابدی را در تلویزیون می دیدم واز هواداران ایشان بودم.» حالا عابدی قصه اصلی را با چاشنی طنز برایمان تعریف می کند:«من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال 82 باهم ازدواج کردیم.

 

اینستاگرام / نمناک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =

همچنین بخوانید