سرویس بهداشتی عجیب و غریب در هتل ها و رستوران ها

سرویس بهداشتی عجیب و غریب را برای جدب مشتری در هتل ها و رستوران ها درست می نمایند بیشتر افراد در این سرویس های بهداشتی دوست دارند هر از گاهی بروند چون واقعا جالب و دیدنی می باشد بیشتر افراد هم از این سرویس های بهداشتی عکس ثبت می نمایند بیشتر این سرویس بهداشتی ها را به طور خلاقانه ای طراحی می نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های جالب از سرویس بهداشتی عجیب و غریب را در سایت نیک استار خواهید دید با نا همراه باشید.

 

طراحی‌های داخلی گاهی در خدمت آسایش و رفاه و حس آرامش مشتری‌ها هستند، گاهی هم می‌کوشند مدها و سلایق جدیدی را به مشتری‌ها بقبولانند. در این میان گاهی هم طراحی‌ها از نظر خلاقیت یا مفرح بودن، راه افراط را می‌پیمایند و یا شاید در تفسیری دیگر روند تغییرشان از روند تغییر سلیقه و انگاره مشتری‌ها سریع‌‌تر می‌شود.

حتما بخوانید  عکس های جالب بر روی دسکتاپ افراد خلاق

این می‌شود که طراحی برخی اماکن به جای سادگی و شیکی و القای آرامش، بیشتر حس کنجکاوی یا تباین نداشتن با کارکرد اصلی یک جا را برمی‌انگیزد. به عکس‌های زیر دقت کنید. اینها طراحی‌های داخلی سرویس‌های بهداشتی هستند. اما آنقدر پیشرو هستند که ناخودآگاه برخی از آنها لبخند را بر لبان ما می‌آورند!

سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب سرویس بهداشتی عجیب و غریب

 

یک پزشک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =