عکس سحر قریشی به عنوان مدلینگ آرایشی

سحر قریشی مدلینگ آرایشی برند معتبر شد او به تازگی عکس هایی جدیدی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است  لباس مشکی و آرایش زیبایی بر چهره سحر قریشی هست که نشان دهنده مدلینگ شدن این بازیگر مشهور می باشد سحر قریشی در کارنامه هنری خود فیلم های زیبایی دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر سحر قریشی مدلینگ آرایشی برند معتبر شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

عکس جدید از سحر قریشی

سحر قریشی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

زندگی زیباست ساده لباس بپوش ، ساده راه برو ولی در برخورد با دیگران ساده نباش زیرا سادگیت را نشانه میگیرند برای در هم شکستن ِ غرورت

 

مدل آرایشی شدن سحر قریشی

سحر قریشی
سحر قریشی مدلینگ آرایشی برند معتبر شد

دیدگاه دربارهٔ آمدن بانوان به ورزشگاه

در مصاحبه ای سحر قریشی بیان کرد که با رفتن به ورزشگاه مخالف است و منقلب میشود و همچنین در مصاحبه دیگری این را ، نظر شخصی خود اعلام نمود و در پاسخ به اعتراضات مردم آن گفت گو را پیشنهاد و عقیده شخصی خود قلمداد کرد.

 

هک شدن صفحه اینستاگرام سحر قریشی

در اواخر مهر ماه سال ۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام هک شد. به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور درصفحه منتشر شد. صفحه وی ۴٫۴ میلیون دنبال کننده داشت.

سحر قریشی
سحر قریشی مدلینگ آرایشی برند معتبر شد

پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =