گفته می‌شود آنتونی مارسیال به یکی از گزینه های یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم تبدیل شده است.

به گزارش “ورزش سه”، آنتونی مارسیال طی فصول اخیر روزهای خوبی را در منچستر یونایتد سپری نکرده است. او در فصل جاری نیز نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب تیم اوله گنار سولسشر انجام دهد و تنها در پنج مسابقه لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت یک گل شده است.

 

از طرف دیگر ترافیک زیادی در خط حمله منچستریونایتد وجود دارد. آنها با وجود در اختیار داشتن ستاره هایی نظیر مارکوس راشفورد، میسون گرینوود و جسی لینگارد، در تابستان کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو را هم به خدمت گرفتند تا کار ستاره فرانسوی برای حضور در ترکیب اصلی بیش از پیش دشوار شود.

 

 

 

 

قرارداد آنتونی مارسیال با منچستریونایتد تا سال 2024 اعتبار دارد اما نیمکت‌نشینی های پیاپی این بازیکن باعث شده که شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم انگلیسی قوت بگیرد و در این راستا کالچو مرکاتو مدعی شده که مهاجم فرانسوی در لیست خرید زمستانی یوونتوس قرار گرفته است.

حتما بخوانید  اگر لوکاکو بود؛ اینتر 3-0 یوونتوس را می برد

 

بر اساس ادعای کالچو مرکاتو باشگاه یوونتوس به شکل جدی شرایط تقویت خط حمله خود در ژانویه را بررسی می‌کند و گزینه اصلی آنها در این راه ستاره صرب فیورنتینا یعنی دوشان ولاهوویچ است. با این حال در صورتی که آنها در جذب ولاهوویچ ناکام بمانند، آنتونی مارسیال یکی از گزینه‌های‌شان خواهد بود. کالچو مرکاتو همچنین از الکساندر لاکازت و مائورو ایکاردی به عنوان دیگر ستاره‌های مدنظر یووه برای تقویت فاز هجومی نام برده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.