اکستنشن موی قرمز مایل به صورتی سارا منجزی

سارا منجزی با اکستنشن موی قرمز مایل به صورتی در فضای مجازی عکس جذابی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت سارا منجزی در زمینه مدلینگ لباس نیز فعالیت می نماید اکستنشن فانتزی سارا منجزی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است این بازیگر 36 ساله کشورمان در سریال ها و فیلم های بسیاری نقش آفرینی نموده است در ادامه تصاویرو جزئیات بیشتر عکس سارا منجزی با اکستنشن موی قرمز مایل به صورتیرا در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

سارا منجزی
سارا منجزی با اکستنشن موی قرمز مایل به صورتی

سارا منجزی پور (زاده مهر ۱۳۶۱ – اهواز) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.

 

عکس های جدید سارا منجزی بازیگر

سارا منجزی بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرده است.این بازیگر ۳۶ ساله اقدام به انجام اکستنشن مو به شکل فانتزی کرده است.

سارا منجزی
سارا منجزی با اکستنشن موی قرمز مایل به صورتی
سارا منجزی
سارا منجزی با اکستنشن موی قرمز مایل به صورتی

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی است.وی به واسطه محمدرضا شریفی نیا وارد سینما شد و حضور او در فیلم خنده در باران در سال 90 اولین تجربه بازیگری او در سینما و سریال کلاه پهلوی اولین سریال او می باشد.او یک برادر به نام علی دارد که او هم وارد سینما شده است.

 

منبع: پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =