عکس لو رفته سارا بهرامی و امیر نادری

سارا بهرامی به تازگی عکس خفنی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است این بازیگر در کنار امیر نادری کارگردان برجسته ایرانی در ایتالیا می باشند سارا بهرامی با یک متن زیبا در زیر عکسش از اینکه در کنار امیر نادری می باشد ابراز خوشحالی نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس لو رفته سارا بهرامی و امیر نادری با تیپ خفن در ایتالیا  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

سارا بهرامی
سارا بهرامی

 

سارا بهرامی بازیگر زن در ایتالیا

سارا بهرامی که این روزها در ایتالیا به سر می‌برد و با فیلم کوتاه «پاگرد» در جشنواره ونیز حضور پیدا کرده بود، عکسی از خودش در کنار امیر نادری منتشر کرده است.

سارا بهرامی، بازیگر سینما که با فیلم سینمایی «هزارپا» روی پرده سینماهاست، با فیلم کوتاه «پاگرد» هم در جشنواره فیلم ونیز در ایتالیا حضور پیدا کرده است.

سارا بهرامی

بهرامی در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش، عکسی از خودش در کنار امیر نادری، کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران منتشر کرده و نوشته است: «چه خوش تقدیر بودم من … فرصت معاشرت با خالق تنگنا، تنگسیر، خداحافظ رفیق و دونده… زنده باشین مرد بزرگ سینما…»

سارا بهرامی و امیر نادری
سارا بهرامی و امیر نادری

 

بیوگرافی مختصر امیر نادری

امیر نادری (زادهٔ ۷ خرداد ۱۳۲۴ – آبادان) کارگردان و نویسنده ایرانی است. وی از سال ۱۳۶۹ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سالهای اخیر در ژاپن زندگی می‌کند.

سارا بهرامی
سارا بهرامی

او از کارگردانان تأثیرگذار و مهم سینمای موج نو و معناگرای ایران است. نادری از کودکی در سالن سینما و تئاتر کار می‌کرد و با دیدن فیلم و نمایش، خواندن نقد فیلم و معاشرت با منقدان، به‌طور خودآموخته وارد عالم سینما شد.

امیر نادری
امیر نادری کارگردان ایرانی

در ابتدا به عنوان عکاس در چند فیلم مهم سینمای ایران کار کرد. در سال ۱۳۵۰ اولین فیلمش خداحافظ رفیق را کارگردانی کرد. توجه جشنواره‌های جهانی با فیلم دونده و آب، باد، خاک به او جلب شد. دونده از سوی تعدادی از منتقدان در فهرست یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های ربع قرن اخیر معرفی شده‌است. فیلم بعدی امیر نادری «ماه» نام داشت، نادری گفته‌است بیست سال دربارهٔ موضوع این فیلم کار کرده و یک دلیل مهاجرت او از ایران به آمریکا، ساختن فیلم «ماه» بوده‌است. نادری برای فیلم وگاس: بر اساس یک داستان واقعی نامزد جایزه شیر طلایی از شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۰۸ شد و همچنین برای فیلم‌های دونده و آب، باد، خاک در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ برنده جایزه بالن طلایی جشنواره فیلم سه قاره نانت شد.

 

بیوگرافی مختصر سارا بهرامی

سارا بهرامی (زادهٔ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد/ سارا بهرامی و امیر نادری

سارا بهرامی
سارا بهرامی

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =