از پنج روز دیگر پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود و به بازیکنان سرشناسی برخورد می‌کنیم که باشگاه‌های بزرگ برای جذب‌شان دست به هر کاری خواهند زد.

به گزارش “ورزش سه”، تنها 5 روز دیگر به پایان سال میلادی 2021 باقیمانده و از ابتدای ژانویه نیز نقل و انتقالات زمستانی فوتبال شروع خواهد شد. نام های مشهور زیادی در پایان همین فصل قراردادش به اتمام می رسد و بازیکن آزاد خواهند بود. همگی نیز می توانند طبق قانون با باشگاه های مدنظر خود وارد مذاکره شوند.

 

 

 

 

شاید بتوان کیلیان امباپه را مهمترین فوتبالیست این فهرست عنوان کرد. ستاره فرانسوی از مدت ها پیش تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی و پیوستن به رئال را گرفته است. او تابستان برای جدایی تلاش کرد و رئال پیشنهادی عالی هم به پی اس جی ارائه داد که بدون پاسخ ماند ولی امباپه از 5 روز دیگر مشکلی برای مذاکره مستقیم با رئال نخواهد داشت.

از دیگر بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می رسد و رئال به دنبال جذب شان است می توان به آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی اشاره کرد. بایرن مونیخ هم دیگر باشگاهی است که ستاره آلمانی را می خواهد.

 

 

 

 

 

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستر که دو سال در فهرست خریدهای رئال قرار داشت نیز در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد ولی روند نامنظم و فراز و نشیب های بسیار او در یکی دو فصل اخیر به علاوه مصدومیت های زیاد، باعث شده تا رئال دیگر تمایلی به جذب او حتی به عنوان بازیکن آزاد هم نداشته باشد.

 

 

 

 

ستاره‌هایی که بازیکن آزاد خواهند شد

 

پائولو دیبالا ستاره شماره 10 یوونتوس نیز قراردادش در پایان فصل تمام می شود. مدت هاست که باشگاه ایتالیایی به دنبال تمدید با اوست ولی نتیجه ای نگرفته است. هرچند در نهایت به نظر می رسد دیبالا قراردادش را تمدید خواهد کرد ولی او فعلا جزو کسانی است که در پایان فصل، رایگان در دسترس خواهد بود.

در چلسی چندین مدافع شرایط مشابه دیبالا دارند. رودیگر، تیاگو سیلوا، کریستیانسن و سزار آسپلیکوئتا همگی تا ژوئن 2022 قرارداد دارند و اگر تمدید نکنند، چلسی به یکباره 4 مدافع خود را از دست خواهد داد. 

حتما بخوانید  بارسلونا برای جذب ستاره یونایتد رقیب پیدا کرد

 

 

 

 

در پی اس جی به آنخل دی ماریا برخورد می کنیم. ستاره آرژانتینی در ایده های مائوریسیو پوچتینو سرمربی باشگاه جایگاه محکمی دارد ولی هنوز هیچ پیشنهاد تمدیدی به وی ارائه نشده است. لورزنو اینسینیه و بلوتی از ناپولی و تورینو، هوگو لوریس گلر تاتنهام، نیکو زوله مدافع بایرن، مارسلو بروزویچ و ایوان پریشیچ از اینتر، فرانک کسیه از میلان، اکسل ویتسل از دورتموند، کوادرادو از یوونتوس، الکس لاکازت از آرسنال، جسی لینگارد از یونایتد و بوباکار کامارا از مارسی نیز در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود.

 

 

 

 

بازیکنان رئال که قراردادشان تمام می شود

در رئال مادرید به 4 بازیکن برخورد می کنیم که با پیراهن این باشگاه فاتح 4 لیگ قهرمانان شده اند ولی در پایان فصل قراردادشان تمام خواهد شد. گرت بیل، مارسلو و ایسکو جدایی شان قطعی است ولی لوکا مودریچ که سال گذشته قراردادش را تا 2022 تمدید کرد، به احتمال فراوان یک سال دیگر نیز تمدید می کند و حتی این احتمال وجود دارد که قرارداد او مادام العمر باشد تا جدایی به خود وی واگذار شود.

مارسلو پس از 15 سال و گرت بیل و ایسکو نیز پس از 9 سال از رئال جدا خواهند شد.

 

 

 

 

بازیکنان بارسا و اتلتیکو که قراردادشان تمام می شود

 

عثمان دمبله ستاره فرانسوی گران قیمت بارسا تنها شش ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. ژاوی سرمربی بارسا سخت علاقه مند به تمدید با اوست و گفته می شود خود بازیکن هم تمایل به ماندن دارد اما هنوز هیچ خبر جدیدی در این مورد منتشر نشده است. سرجی روبرتو دیگر بازیکنی است که قراردادش تمام می شود و بارسا تمایلی برای تمدید با او ندارد. باشگاه ترجیح می دهد سرجی در پایان فصل رایگان جدا شود ولی با او تمدیدی صورت نگیرد.

 

 

 

 

در اتلتیکو نیز قرارداد لوئیس سوارز و فیلیپه تمام خواهد شد اما باشگاه در صدد تمدید با آنهاست. به خصوص سوارز که در 34 سالگی همچنان مهاجمی موثر و زهردار نشان می دهد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.