برای زلاتان ابراهیموویچ معیار بهترین بودن در فوتبال کسب توپ طلا نیست.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره سوئدی جزو آن دسته از ستارگان بزرگ تاریخ فوتبال است که هرگز موفق به کسب توپ طلا نشده و با توجه به افتخاراتی که در دوران فوتبالش کسب کرده، شاید این موضوع کمی عجیب باشد. خود او اما می‌گوید که از ناکامی در کسب این جایزه ناراحت نیست.

 

 

 

 

ستاره 40 ساله میلان در مراسمی در شهر میلان برای معارفه کتاب شرح حالش(آدرنالین) به خبرنگاران گفت:« توپ طلا جایزه زیبایی است اما در مورد خودم فکر نمی‌کنم که لازم باشد این جایزه را ببرم تا ثابت کنم که بهترین هستم.»

 

زلاتان نه تنها توپ طلا را نبرده بلکه هرگز جزو سه نامزد نهایی کسب این جایزه هم نبوده است. این در شرایطی است که او با تمام تیم‌هایی که در آنها توپ زده موفق به کسب جام شده است. ستاره کهنه‌کار میلان سابقه بازی در تیم‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی را هم دارد.

 

 

 

 

امسال توپ طلا برای هفتمین بار به لیونل مسی ستاره پاری‌سن‌ژرمن تعلق گرفت که این موضوع با انتقاداتی از جمله از سوی مدیر برنامه زلاتان، مینو رایولا همراه بود. رایولا اخیراً گفت که بعد از این دیگر نمی‌تواند توپ طلا را خیلی جدی بگیرد. زلاتان اما تأکید کرد چیزی که به او برای ادامه درخشش انگیزه می‌دهد جام‌های تیمی است نه افتخارات فردی.

حتما بخوانید  کلوپ: قول نمی‌دهم فردا صلاح بازی کند

او ادامه داد:« این ذهنیت افراد است که اهمیت دارد. من هر روز همانطور تمرین می‌کنم که در بازی‌های رسمی کار می‌کنم. هر روز برای من یک فینال است. در بدو بازگشتم به میلان اوضاع کمی سخت بود اما توانستیم یک گروه منسجم بسازیم. ما فضایی را برای تیم‌مان ساخته‌ایم که فراتر از حد تصور بود. شیوع کرونا کمی اوضاع را به هم ریخت اما عملکرد کادر فنی خوب بود. من با خیلی از تیم‌های دیگر هم کار کرده‌ام اما جو میلان واقعاً فوق‌العاده است. همه اعضای تیم هدفی مشترک دارند. من الان دیگر آمادگی دوران جوانی را ندارم اما هنوز برای ادامه دادن به بازی اشتیاق دارم. امسال هم شوق بردن اسکودتو را دارم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.