پلیس راهور توسط افراد مسلح در میناب زخمی شدند

زخمی شدن پلیس راهور توسط افراد مسلح در میناب در 18 آبان ماه 97 اتفاق افتاد این افراد اراذل و اشرار میناب بودند که می خواستند با سلاح گرم این پلیس های راهور را کشته و به اهداف شومشان دست پیدا نمایند میناب یکی از شهرستان های هرمزگان می باشد که همگی کرد می باشند و بیشتر اراذل در این منطقه دارای سلاح گرم و اسلحه هستند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر زخمی شدن پلیس راهور توسط افراد مسلح در میناب را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

حتما بخوانید  سرنوشت منع تردد خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی چه شد؟

 

حمله اشرار به پلیس در ایرانشهر

ظهر دیروز افراد مسلح که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بودند به سوی خودروی ماموران راهور در جاده ایرانشهر – سرباز تیراندازی کردند.

 

حمله اشرار مسلح به پلیس راهور در ایرانشهر

زخمی شدن پلیس راهور
زخمی شدن پلیس راهور

برپایه این گزارش خودروی راهور که در حال تردد در منطقه جاده شهردراز ایرانشهر بود از پشت مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت که در این حمله یکی از پرسنل راهور مجروح شده و سریعا به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر انتقال یافت.

زخمی شدن پلیس راهور
حمله اشرار مسلح به خودروی پلیس راهور میناب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.