مدیر برنامه‌های فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ شایعه احتمال جدایی این بازیکن از منچستریونایتد را رد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، شروع خوبی در این تیم داشته و تا به اینجای فصل 14 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و با 9 گل اختلاف نسبت به برونو فرناندس و میسون گرین‌وود بهترین گلزن این تیم در فصل جاری به شمار می‌رود.

 

 

 

 

اوایل هفته جاری اما یکی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شد رونالدوی 36 ساله از عملکرد ضعیف اخیر منچستریونایتد ناامید شده است و از آنجایی که تحت‌تأثیر روش‌های مربیگری رالف رانگنیک هم قرار نگرفته، به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ است.

حتما بخوانید  رونالدو: دیگر به این انتقادات عادت دارم

 

 

 

 

ژرژ مندز مدیر برنامه‌های برنده پنج توپ طلا اما در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، ضمن تکذیب این ادعا گفت:« کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد خیلی خوشحال است. او مانند همیشه در دوران حرفه‌ای خود به عملکرد خوب و فوق‌العاده‌اش ادامه خواهد داد. مطمئنم که فصل فوق‌العاده‌ای برای کریس خواهد بود.»

 

مندز روز دوشنبه به نمایندگی از کریستیانو رونالدو در مراسم گلوب ساکر که در دبی امارات برگزار شد، حضور یافت و جایزه برترین گلزن تمامی ادوار را دریافت کرد. کریس اولین فوتبالیست تاریخ است که به رکورد 800 گل زده در دوران حرفه‌ای‌اش می‌رسد. او در اوایل ماه دسامبر به این رکورد رسیده بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.