کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی سورپرایز جالبی برای روز تولد مادر خود داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو رابطه ای دوستانه و احساسی با مادر خود داشته و همیشه و در تمام موفقیت های خود از مادرش نیز برای شرکت در مراسم اهدای جام و عناوین فردی دعوت کرده است. حتی در زندگی شخصی کریستیانو رونالدو نیز ردپای مشورت های مادر او دیده شده و البته ستاره پرتغالی هرگز ابایی از افشای این حقیقت نداشته است.

 

 

ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو تاثیر مهمی در رشد و پیشرفت زندگی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد داشته و این بازیکن نیز همیشه به اهمیت مادر خود در رسیدن به این مرحله و تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تاکید کرده است. خوزه رونالدو، پدر کریستیانو در دوران جوانی این بازیکن جان خود را از دست داد و در دو دهه اخیر هوگوی 46 ساله، الما 48 ساله و کاتیا 44 و البته کریستیانو تنها در کنار مادرشان زندگی کرده اند.

 

حتما بخوانید  سولسشر: کنار گذاشتن رونالدو دشوار است

حالا مادر این ستاره پرتغالی 76 ساله شده و کریستیانو رونالدو پیامی به مناسبت تولد ماریا برای او ارسال کرده است. اما متن این پیام به قدری احساسی بود که مادر رونالدو قادر به خواندن آن نیست و لحظه لحظه تماشای این پیام با تمام وجود اشک می ریزد.

 

 

در پیام کریستیانو رونالدو آمده است: “تبریک فراوان برای تولد بهترین مادر دنیا. جنگجویی که به من یاد داد هرگز تسلیم نشوم. بهترین مادر بزرگی که فرزندان من می توانستند حتی در رویاهای خود تصور کنند. عاشقت هستم مادر من، تو را می بوسم.”

 

چندی قبل عنوان شد که به مادر کریستیانو رونالدو توصیه شده بازی های فرزندش را به صورت مستقیم تماشا نکند و این کار برای سلامتی او ضرر دارد. به هر حال تماشای این ویدئوی احساسی یک بار دیگر علاقه بی اندازه کریستیانو رونالدو به مادرش و رابطه احساسی این دو نفر را به اثبات می رساند.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.