وب سایت معتبر کالچیو مرکاتو وب از علاقه آتالانتا به جذب سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، ورود سردار آزمون به دوره 6 ماه پایانی قراردادش با زنیت، باعث شده است تا بسیاری از تیم های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن ایرانی باشند. لیون فرانسه جدی ترین مشتری سردار محسوب می شود و حتی برخی رسانه ها از توافق او با تیم فرانسوی خبر داده اند اما اکنون وب سایت معتبر کالچیو مرکاتو وب مدعی شده که آتالانتا نیز به جمع تیم های خواهان این بازیکن اضافه شده است.

 

این رسانه ایتالیایی با تیتر “پیشنهاد برای بازیکن مورد علاقه مورینیو”، نوشته است: آتالانتا پس از صعود به رقابت های اروپایی توانسته است خود را ثابت کند و سال به سال به پیشرفت خود ادامه می دهد. در برگامو، آنها دوست ندارند تا برای تابستان آینده منتظر بمانند و قصد دارند تا پیش از شروع رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی کارشان را آغاز کنند.

 

هدف این است که جیان پیرو گاسپرینی یک مهاجم اول دیگر به تیمش اضافه کند. او می‌تواند با دوان زاپاتا جایگزین شود چرا که احتمال جدایی لوئیز موریل در تابستان آینده بیشتر از ژانویه کنونی است. سردار آزمون یک مهاجم و متولد 1995 است که در عضویت باشگاه زنیت سن پترزبورگ قرار دارد. قرارداد مسی ایرانی، همانطور که در کشورش به او این را لقب داده اند، در ماه ژوئن به پایان می رسد و به همین دلیل پیشنهادهای بسیار مهمی دریافت می کند.

 

حتما بخوانید  سردار آزمون و باشگاه لیون در خط پایان 

باشگاه لیون با پیشنهاد دستمزد 3 میلیون یورو خالص در صف نخست مشتریان سردار قرار دارد. او پیش از این بارها به تیم های ایتالیایی لینک شده بود. چند سال پیش ناپولی سعی کرده بود او را به ایتالیا بیاورد. حالا نوبت آتالانتا است که به جمع تیم های خواهان او اضافه شود.

اما در آتالانتا سقف دستمزد بازیکنان از 2 تا 2 و نیم میلیون یورو در سال فراتر نمی رود، اما نراتزوری می تواند پروژه ای سطح بالا را به آزمون پیشنهاد دهد. در نهایت انتخاب نهایی با بازیکنی است که در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس ایتالیایی گلزنی کرد. 

 

در نهایت باید منتظر شروع بازار نقل و انتقالات زمستانی ماند. تیم های لیون و آتالانتا بخشی از باشگاه هایی هستند که به جذب سردار آزمون علاقه نشان داده اند. تا چند هفته دیگر وضعیت مسی ایرانی نیز مشخص خواهد شد و اینکه او راهی سری آ می شود و یا در لوشامپیونه توپ خواهد زد؟ انتخاب آخر نیز باقی ماندن در زنیت و تا تابستان آینده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.