مینو رایولا، مدیربرنامه ارلینگ هالند، معتقد است که این بازیکن می‌تواند برای اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده‌اش صبر کند.

به گزارش “ورزش سه”، آینده هالند همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مقصد نهایی این ستاره نروژی مشخص نیست.

بند فسخ موجود در قرارداد این بازیکن با بروسیا دورتموند در تابستان سال 2022 فعال خواهد شد و احتمال جدایی او از این تیم بسیار زیاد است.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر دارند اما گفته می‌شود که او هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده است.

رایولا در پاسخ به این سوال که آیا هالند می‌تواند برای بارسلونا صبر کند گفت:« آیا هالند می‌تواند برای بارسا صبر کند؟ هالند می‌تواند برای هر تیمی صبر کند. ما با هیچ باشگاهی پیش توافق به امضا نرساندیم. در انتظار بهترین گزینه هستیم و من احتمال حضور این بازیکن در دورتموند برای یک سال دیگر را هم رد نمی‌کنم، این اتفاق از نظر تئوری محتمل است.»

حتما بخوانید  پنالتی بارسلونا مثل یک شوخی بود

 

 

با این حال بزرگترین سوال این است که آیا بارسا می‌تواند هزینه لازم برای خرید این بازیکن و پرداخت دستمزدش را تامین کند یا خیر.

رایولا اضافه کرد:« بارسلونا علیرغم شرایطی که در حال حاضر دارد اما همیشه یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان می‌ماند. آنها در یک یا دو سال آینده بازخواهند گشت. این باشگاه قدرت این را دارد که توافق اقتصادی قابل توجهی انجام دهد اما فقط به یک یا دو سال زمان برای بازگشت نیاز دارند.»

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی باور دارند که هر بار رایولا درباره آینده هالند صحبت می‌کند، شرایط پیچیده‌تر و مبهم‌تر می‌شود و پیش‌بینی سرنوشت این بازیکن هر روز سخت‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.