رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که خبرها درباره نارضایتی بعضی از بازیکنان این تیم صحت دارد.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر شایعاتی درباره افزایش تعداد بازیکنان ناراضی در اردوی منچستریونایتد به گوش می‌رسید.

تعدادی از بازیکنان نیمکت‌نشین شامل آنتونی مارسیال، دونی فن ده بیک و دین هندرسون قصد دارند هرچه زودتر از یونایتد جدا شوند و بازیکنان دیگری مانند پل پوگبا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی و خوان ماتا نیز تنها شش ماه دیگر با این تیم قرارداد دارند.

این باعث شده که چند دستگی‌هایی در رختکن یونایتد ایجاد شود و رانگنیک معتقد است که رخ دادن چنین اتفاقی در تیم‌های بزرگی مثل منچستریونایتد اجتناب ناپذیر است.

این مربی آلمانی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر استون ویلا که روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس برگزار خواهد شد گفت:« این مشکل فقط در باشگاهی مثل منچستریونایتد به وجود نمی‌آید. در دو بازی گذشته اکثر بازیکنان را در دسترس داشتیم. وقتی بازیکنان زیادی در اختیار دارید و تنها 10 نفر می‌توانند بازی کنند یعنی 12، 13 یا 14 بازیکن حتی در فهرست هم جایی ندارند.»

 

 

رانگنیک درباره راه حلش برای این مشکل اظهار داشت:« مشخصا این بازیکنان از این شرایط ناراضی هستند. من دوست دارم هر دو یا سه هفته یک بار برای بازیکنان توضیح دهم که چرا بازی نمی‌کنند اما نمی‌توانم این کار را هر هفته انجام دهم. این معضلی در تیم ما و دیگر باشگاه‌ها است. ما بازیکنانی داریم که قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد. شاید یک یا دو بازیکن هم قرارداد داشته باشند اما بخواهند جدا شوند.»

حتما بخوانید  دوست دارم مسی و رونالدو در تیمم بازی کنند

او درباره احتمال جدایی بازیکنان اضافه کرد:« بازیکنان باید به صورت حرفه‌ای با این شرایط روبرو شوند. هرکسی این شانس را دارد که خودش را در تمرینات نشان دهد و بازی کند. اگر اینطور نباشد، بازیکن و باشگاه و مدیربرنامه باید مذاکره کنند. تا جایی که من می‌دانم بازیکنان برخوردی حرفه‌ای با این شرایط دارند. حرف دیگری برای گفتن ندارم. اگر متوجه شوم که اینطور  نیست، مستقیما با بازیکن برخورد می‌کنم.»

رانگنیک همچنین در واکنش به شایعات درباره نارضایتی بازیکنان یونایتد از تاکتیک‌های او گفت:« آنها حداقل تلاش می‌کنند. من اطمینان دارم که آنها گوش می‌دهند و ما این را در بازی برابر کریستال پالاس و برنلی و بخشی از بازی برابر نوریچ و نیوکاسل دیدم که آنها از توصیه‌های من پیروی می‌کنند.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.