ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید فاش کرد بازی کردن در این تیم رویای همیشگی او بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، ادر میلیتائو در تابستان سال 2019 و با رقم 50 میلیون یورو از پورتو جذب شده و لقب گران قیمت خرید تاریخ رئال مادرید در خط دفاعی را از آن خود کرد. البته شروع ادر میلیتائو در این باشگاه چندان خوب نبود و این مدافع برزیلی در یک سال ابتدایی حضور در این باشگاه انتقادات زیادی را متحمل شد. اما از زمان جدایی سرخیو راموس و رافائل واران در فصل تابستان، ادر میلیتائو نقش محوری در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده و نمایش درخشانی داشته است.

 

 

کارلو آنچلوتی علاقه زیادی به این مدافع برزیلی داشته و در این فصل تنها در دیدار مقابل گرانادا به او استراحت داده است. خود ادر میلیتائو نیز به نقش مهمی سرمربd ایتالیایی در پیشرفت اخیرش اشاره کرده و مدعی شد در سال 2022 روزهای درخشانی در انتظار او خواهد بود.

 

حتما بخوانید  انتظار این شرایط غیرعادی برای هازارد را نداشتیم

ادر میلیتائو گفت: “حضور کارلو آنچلوتی در روند پیشرفت من در ماه های اخیر بسیار مهم بوده است. این سرمربی او به من اعتماد به نفسی که هر بازیکنی به آن نیاز دارد را داده و من زیر نظر آنچلوتی پیشرفت می کنم. من سعی می کنم هر روز به روند یادگیری خود ادامه دهم و البته فکر می کنم لحظات بسیار زیبایی با رئال مادرید و تیم ملی تحت هدایت تیته در سال بعد در پیش دارم.

 

بازی کردن در ترکیب رئال مادرید رویای من بوده و حالا من آرزوی خود را تبدیل به واقعیت کرده ام. در حال حاضر نیز مشتاقانه در انتظار آغار سال 2022 هستم و می دانم عناوین زیادی در این سال پیش روی من خواهد بود.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + بیست =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.