رئال مادرید و وینیسیوس جونیور در انتظار شروع مذاکرات جدید برای تمدید قرارداد هستند.

به گزارش “ورزش سه”، تمدید قرارداد با وینیسیوس جونیور تبدیل به یکی از بزرگترین نگرانی های هواداران رئال مادرید شده، زیرا قرارداد فعلی این ستاره در سال 2024 به پایان می رسد و عملکرد درخشان وینیسیوس در ماه های اخیر باعث ابراز علاقه تیم متمولی مانند پاری سن ژرمن به خرید این بازیکن شده است.

 

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد در باشگاه رئال مادرید کسی در مورد آینده این بازیکن نگران نبوده و مدیران این تیم می دانند وینیسیوس در مادرید ماندگار خواهد شد. در حقیقت مدیران باشگاه در ماه دسامبر به این بازیکن و مدیر برنامه اش پیشنهاد تمدید داده و در مورد زمان مذاکرات توافق کردند.

 

 

در واقع دو طرف بر سر این توافق کردند که بهتر است وینیسیوس فعلا تنها روی فوتبال و درخشش در ادامه فصل با لباس رئال مادرید تمرکز کرده و فعلا کاری به روند تمدید قرارداد نداشته باشد. در پایان فصل و در تابستان مذاکرات بین وینیسیوس و مدیران رئال مادرید برای تمدید قرارداد آغاز می شود و در آن مقطع طرفین به خواسته های یکدیگر گوش خواهند داد.

حتما بخوانید  آنچلوتی جواب واران را داد؛ هدف قهرمانی شماره 14 است

 

وینیسیوس جونیور در این فصل با زدن 12 گل به دومین گلزن برتر تیم تبدیل شده است. همچنین او با 9 پاس گل بهترین پاسور بوده، و با 2049 دقیقه حضور در میدان، چهارمین نفر در رختکن از این حیث به شمار می آید. این در حالیست که در فصل قبل بسیاری تصور می کردند آینده درخشانی در انتظار این بازیکن نیست، اما ورود کارلو آنچلوتی همه چیز را تغییر داده و وینیسیوس را به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل کرد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.