استفان دی فرای، مدافع اینتر، می‌گوید فتح اسکودتوی فصل گذشته برای بازیکنان این تیم کافی نبوده و آنها خواهان موفقیت بیشتری هستند.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر در دو فصل گذشته روزهای موفقی را پشت سر گذاشت و خود را به عنوان تیم اول ایتالیا معرفی کرده است.

آنها فصل گذشته موفق شدند تحت هدایت آنتونیو کونته، پس از 9 سال یوونتوس را کنار زده و جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرند.

بسیاری انتظار داشتند که این تیم پس از جدایی کونته و روملو لوکاکو با مشکلات بسیاری مواجه شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و آنها موفق شدند با سیمونه اینزاگی نیز به روند خوب خود ادامه داده و بالاتر از میلان و ناپولی قهرمان نیم فصل رقابت‌های سری A باشند.

دی فرای درباره شرایط این تیم به روزنامه آلمانی Algmeen Dagbald گفت:« قهرمانی در لیگ بسیار خوب بود اما چیزی که بیشتر از همه در رختکن اینتر به آن توجه کردیم این بود که هیچکس در رختکن هنوز راضی نیست. ما خواهان موفقیت‌های بیشتر هستیم. برای اولین بار در مدتی بسیار طولانی توانستیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم و در صدر جدول سری A باشیم. هنوز موفقیت‌های بیشتری در پیش است.»

 

 

حتما بخوانید  اعلام جدایی در اینستاگرام، گینتر در راه اینتر؟

این بازیکن درباره انتقاداتی که در طول این سال‌ها با آنها مواجه شده گفت:« اول باعث ترس شما می‌شود اما آرام آرام یاد می‌گیرید که از کنار آنها عبور کنید. این که مردم چه فکری می‌کنند اهمیت خاصی ندارد. وقتی به عنوان بهترین مدافع لیگ ایتالیا انتخاب شدم احساس کردم که چیزی تغییر کرده است. کسب قهرمانی هدفی بود که من و اینتر مدت‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرده بودیم.»

این مدافع اینتر ادامه داد:« من فکر نمی‌کنم که انگیزه ما اثبات کردن چیزی به کسی باشد. کار زیادی نیست که بتوان در این زمینه انجام داد. تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که خودتان را در زمین بازی ثابت کنید.»

دی فرای درباره قرعه اینتر در لیگ قهرمانان نیز گفت:« من از قرعه‌کشی و رویارویی با آژاکس خوشحال شدم. اما درحال تماشای آن بودم و با دیدن اتفاقی که درباره منچستریونایتد و ویارئال رخ داد بلافاصله فهمیدم که چیزی اشتباه است. سپس ما با لیورپول روبرو شدیم که تیمی بسیار قوی است اما ما هم به خوبی آماده هستیم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.