چیدمان اتاق خواب دخترانه با رنگ های مختلف

اتاق خواب دخترانه را فقط با رنگ صورتی چیدمان نکنید رنگ های زیادی هم وجود دارد که این رنگ ها بسیار زیبا و ایده مناسبی برای اتاق خواب دخترانه می باشد رنگ زرد را با رنگ های شاد مانند قرمز ترکیب نمایید تا چیدمان اتاقتان را زیباتر نمایید بیشتر افراد دوست دارند از رنگ های روشن در چیدمان استفاده نمایند شما می توانید ترکیبی کار نمایید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با رنگ های شاد و جذاب را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به غیر از رنگ صورتی چه رنگ هایی را برای اتاق خواب دخترانه می شناسید؟ همه دخترها که صورتی نمی پسندند! در این مطلب می خواهیم پالت های رنگی شیک و جذاب را برای اتاق خواب دخترانه در تمام سنین به شما معرفی کنم. این ترکیب های رنگی اتاق خوابتان را خاص می کنند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

بگذارید اول این علاقه بیش از حد به رنگ صورتی در دختران و بیش تر از آن، مادر ها را ریشه یابی کنیم. صورتی و سفید به گمانم از زمانی مد دختران شد که انیمیشن های باربی به صحنه آمد.

باربی یک پرنسس زیبا، لاغر و صورتی بود و همه دختر بچه ها عاشقش شدند؛ بدین ترتیب در ناخوآگاهشان نقش بست. رنگ صورتی و سفید شاید در ابتدا برای دخترها در هر سنی جذابیت داشته باشد ولی به مرور زمان خسته کننده می شود و بی حوصلگی در فرد ایجاد می کند. اگر نمی توانید از صورتی دل بکنید یکی از دو ترکیب رنگی زیر را استفاده کنید.

 

پالت رنگی سبز و صورتی برای اتاق خواب دخترانه

سبز روشن و صورتی یک ترکیب رنگی خاص و دوست داشتنی برای اتاق خواب دخترها به حساب می آید. اگر بخواهم ترکیب رنگی این اتاق را به چیزی تشبیه کنم، آبنبات چوبی را انتخاب می کنم.

در استفاده از رنگ سبز جسور باشید بهتر است یک دیوار را به عنوان نقطه کانونی اتاق خواب دخترانه به رنگ سبز درآورید. سبز طراوت و شادی را برای اتاق خواب دختران به همراه می آورد!

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

ترکیب رنگ های صورتی، مشکی و طلایی برای اتاق خواب دخترانه

اگر به دنبال یک دکوراسیون پر زرق و برق برای اتاق خواب دخترها هستید و لاکچری پسندید پیشنهاد می کنم از ترکیب رنگ صورتی،سیاه و طلایی استفاده کنید! به جای رنگ طلایی می توانید از فام های مختلف رنگ زرد هم استفاده کنید.

رنگ زرد در اتاق خواب دخترهای دوست داشتنی، تداعی گر نور ملایم صبحگاهی است و در هر زمان از روز خوشایند و دلنشین است. صورتی و زرد باهم تضاد ملایمی دارند و رنگ مشکی باعث می شود این دو رنگ در دکوراسیون اتاق خواب دخترها شخصیت پیدا کنند.

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

پالت رنگی سبز تیره و نارنجی در اتاق خواب دخترانه

استفاده از نارجی خالص در اتاق خواب شاید موجب کم خوابی شود ولی نارنجی هلویی کمی ملایم تر است. نارنجی هلویی برای اتاق خواب دخترها رنگ مناسبیست؛ علاوه بر داشتن گرمای رنگ نارنجی زندگی راهم دلپذیر تر می کند. ترکیب رنگ سبز تیره تر و نارنجی باهم تضاد ملایمی را ایجاد می کنند بی آنکه بخواهند بر یک دیگر چیره شوند.

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

ترکیب رنگ های سبز، مشکی و طلایی برای اتاق خواب دخترانه

استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب دختران به عنوان رنگ غالب کمی جسارت و شجاعت می خواهد. البته باید بگویم که این رنگ مخصوص دخترهای جسور و بی پرواست.

اگر کمی روحیه متفاوت دارید و خیلی شبیه به سایر دخترها نیستید ولی لاکچری پسندید، بهتر است ترکیب رنگی مشکی، طلایی سبز را انتخاب کنید. تابلوهای مدرن با رنگ های خالص سبز بر روی دیوارهای مشکی، دکوراسیون اتاقتان را خاص و متفاوت می کند. شما هم متفاوت بودن را دوست دارید مگر نه؟!

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 

منبع: چیدانه

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =

همچنین بخوانید
با پوسترهای دیواری، فضای خود را با هنر و زیبایی تزئین کنید. طراحی‌های منحصر به فرد و متنوعی که سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کنند. به فضایی جدید از دکوراسیون داخلی دست پیدا کنید و احساسات و سلیقه خود را به اشتراک بگذارید.