همکاری پلیس زن با فالگیر مرد فاجعه ساز شد

پلیس زن که به جرم همکاری با یک فالگیر دستگیر به همه کارهای غیر اخلاقی خودش اعتراف نمود تین زن با فالگیر مرد رابطه جنسی داشته که فیلم این رابطه جنسی در فضای مجازی پخش شده است این زن نمی دانست که از رابطه جنسی اش در حال تهیه فیلم میباشند وقتی این فیلم لو رفت پلیس زن مجبور شد همه کارهایش را اعتراف نماید او در حال حاضر بهچندین سال حتس نحکوم شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر دستگیری پلیس زن که به جرم همکاری با فالگیر و رمال مرد ذت ئذ سات نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

نحوه دستگیری پلیس در پرونده دعا نویس

رسولی گفت که یکی از این زنان که یک افسر پلیس در شهر فاریاب بوده است، پس از آن بازداشت شد که توسط همکارانش در یکی از ویدیوهای نشر شده شناسایی شد.این زن به اتهام ارتکاب جرایم اخلاقی مواجه است.

در افغانستان مقاربت جنسی خارج از ازدواج یا زنا منع شده است و کسی که مرتکب آن شود، با مجازات حبس مواجه است.

 

ویدیو های تعرض جنسی در پرونده دعا نویس

ویدیوهای ملا رسول که ظاهراَ به بهانه دعانویسی برای زنان نازا، به آنان تعرض جنسی می کرد، در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده نشر شد و به بحثی بزرگ در جامعه سنتی افغانستان تبدیل شد.

سخنگوی سارنوالی کشور گفت که یک پلیس زن دیگر نیز در خصوص همکاری با ملا رسول بازداشت شده است. این زن متهم است که زن دیگر را به مراجعه نزد ملا رسول تشویق کرده بود.

کلاه برداری دعا نویس

رسولی گفت که این پلیس زن متهم است که در گرفتن فیلم مقاربت جنسی نامشروع با ملا رسول همکاری کرده و از این ویدیوها برای تحت فشار قرار دادن آن زن برای مقاربت جنسی «با چند مرد» به خصوص یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی استفاده می کرده است. رسولی افزود که این افسر پلیس راهنمایی و رانندگی نیز بازداشت شده است.

زنی که ظاهراَ در ویدیوی ملا رسول دیده شده، گفته است که در هنگام مقاربت جنسی با ملا رسول، در وضعیتی عادی نبوده است و احتمالاَ به او مواد مخدر داده شده بود.

این زن همچنین ادعا کرده است که نمی دانست که از وی فیلمبرداری می شود. به گفته مقامات محلی، زنان دیگری که در ویدیوهای ملا رسول دیده می شوند، هنوز پیدا و بازداشت نشده اند. این ویدیوها صدها هزار بار در فیس بوک و یوتیوب دیده شده اند.

ملا رسول تعویذ نویس متهم به سواستفاده جنسی و تجاوز به چندین زن است که برای درمان نازایی شان نزد وی رفته و از او کمک خواسته بودند.

 

منبع: رکنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.