ماموران پلیس آگاهی شبح طالقان را دستگیر نمودند

شبح طالقان توسط ماموران پلیس ایران دستگیر شدند این افراد دسته جمعی به سرقت می رفتند این افراد متهامان سابقه دار می باشند که سه نفری سرقت می نمودند و این بار به دوربینی که در یک مغازه بود و سرقتشان فیلم برداری نموده بود در دام پلیس گرفتار شدند سرکرده شبح طالقان به انواع سرقت اعتراف نمودند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر دستگیری شبح طالقان توسط ماموران پلیس را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

شبح طالقان
دستگیری شبح طالقان توسط ماموران پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، اعضای باند سرقت اماکن خصوصی معروف به «شبح طالقان» پس از ارتکاب 35 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سید صالح بذرگری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در شهرستان طالقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ بذرگری بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که از سارقان سابقه‌دار است در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در بازجویی‌های ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ بذرگری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان با تشکیل یک باند سرقت سه نفره به نام شبح طالقان، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، شهر جدید هشتگرد و استان قزوین می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان طالقان متهمان همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و از آن جا روانه زندان شدند.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.