به نظر می رسد که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا مذاکرات خود را برای جذب آنتونیو رودیگر آغاز کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش ها حاکی از آن است که شرایط برای توافق دو طرف به منظور ماندگار شدن ستاره آلمانی در استمفوردبریج بسیار دشوار است.

 

اسکای اسپورتس گزارش داده که باشگاه چلسی باید ستاره آلمانی را به پردرآمدترین مدافع لیگ برتر انگلیس تبدیل کند تا او برای ماندگار شدن رضایت دهد؛ با این حال به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن هیچ قصدی برای پذیرش شرایط رودیگر ندارند.

 

 

 

 

اعتقاد بر این بود که رئال مادرید از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن مدافع آلمانی برخوردار است اما اخیراً در اسپانیا گزارش شده که این باشگاه نیز حاضر نیست شرایط مالی آنتونیو رودیگر را برآورده کند و از کورس رقابت برای جذب او کنار کشیده است.

حتما بخوانید  ادعای اسپورت؛ ستاره اسپانیایی به بارسا پیوست

 

در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که حالا دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن آنتونیو رودیگر برخوردار هستند. بر اساس این گزارش بارسا و یوونتوس مذاکرات اولیه خود را با مدیر برنامه رودیگر آغاز کرده اند و اصلا بعید نیست که مدافع آلمانی راهی یکی از این دو تیم شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.