فارس نوشت: در پی حضوری برگزار شدن کلاس‌های درس دانشگاه آزاد، بیش از هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه خواستار عدم برگزاری حضوری کلاس‌های درس این دانشگاه در شرایط کرونایی کشور شدند، مسئولان این دانشگاه اما تاکید کردند که تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستند.

بیش از هزار و ۵۶ دانشجوی دانشگاه آزاد خواستار عدم بازگشایی این دانشگاه در دوران کرونا شدند.

این دانشجویان  تاکید کردند: « ما دانشجویان دانشگاه آزاد تهران خواستار عدم بازگشایی دانشگاه‌ها در دوران کرونا هستیم. ما دانشجویان پول سنگینی را به درگاه های بانکی دانشگاه آزاد واریز می‌کنیم و خدمات نامناسبی را حین انتخاب واحد و شروع ترم می‌گیریم. الان که پول کلان از ما گرفته شده بابت کیفیت خدمات آموزشی و سطح یادگیری علمی با مجازی شدن مقداری کم شده است چطور می‌خواهند توقع امتحان حضوری را با سطح دانش مجازی از ما داشته باشند؟

پیرو درخواست دانشجویان با احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد گفت‌وگو کردیم، حیدری با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد در بحث بازگشایی حضوری دانشگاه مجری تصمیمات ستاد ملی کروناست، گفت: تصمیم حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه، تصمیمی نیست که دانشگاه آزاد بتواند به تنهایی بگیرد. این تصمیم ستاد ملی کروناست و دانشگاه آزاد مجری است.

حتما بخوانید  نام‌نویسی نزدیک بیش از ۷۸ هزار داوطلب کارشناسی ارشد در کنکور ۱۴۰۱

وی در پاسخ به این سوال که کلاس‌ها در طول ترم مجازی برگزار شده و بر همین اساس دانشجویان تاکید دارند، کیفیت لازم را نداشته و نمی‌توانند آزمون حضوری بدهند، گفت: کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد کیفیت خوبی داشته است و اگر دانشجویان از درسی جا مانده‌اند و نیاز به جبران دارند، می‌توانند طی یک ماه مانده به امتحانات خود را به حدنصاب کلاس‌های درس برسانند.

47231

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.