دانلود برنامه حذف اکانت تلگرام

امروزه با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، افراد زیادی به استفاده از ابزارهای پیام‌رسان روی آورده‌اند. یکی از محبوب‌ترین این پیام‌رسان‌ها بین مردم کشور ما، تلگرام است. نسخه‌های غیررسمی زیادی از تلگرام هم منتشر شده که هرکدام ویژگی‌های خود را دارند. موبوگرام نیز یکی از این نسخه‌های غیررسمی است. موبوگرام امکاناتی دارد که کاربران را تشویق به استفاده از این نسخه از پیام‌رسان می‌کند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از موبوگرام، حالت آنلاین بودن خود را برای همیشه از کاربران مخفی کنید. یا اینکه می‌توانید پیام‌های ارسالی آن‌ها به خودتان را بخوانید ولی آن‌ها متوجه نشوند. می‌توانید فایل‌ها را به‌صورت دسته‌بندی‌شده داشته باشید؛ و آن‌ها را مدیریت کنید. گاهی نیز پیش می‌آید که می‌خواهید با شماره‌ای دیگر در کنار شماره اصلی خود به تلگرام متصل شوید که در این حالت نیز می‌توانید از موبوگرام استفاده کنید.

دانلود برنامه حذف اکانت تلگرام

 

چرا می‌خواهید اکانت تلگرام یا موبوگرام خود را حذف کنید؟

اگر پاسخ شما به این سؤال این است که علت کارتان خارج شدن از ریپورت است باشد بگوییم که با حذف اکانت فقط از حالت بلاک خارج می‌شوید و این کار کمکی به خارج شدن از حالت ریپورت نخواهد کرد. در هر حال ممکن است به هر دلیل دیگری شما بخواهید اکانت خود را حذف کنید. برای این کار علاوه بر روش معمولی که در مقالات قبلی توضیح داده شد، می‌توانید از نرم‌افزارهای موجود هم استفاده کنید. در این مقاله یکی از این نرم‌افزارها را با هم بررسی کرده و شیوه کار آن را به شما آموزش می‌دهیم.

قبل از شروع بهتر است بدانید که برای حذف اکانت هر یک از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام، شما باید اکانت تلگرام آن شماره را حذف کنید یا به عبارتی از طریق سرور خود تلگرام اقدام کنید.

حتما بخوانید  دانلود فایل با حجم 1 تا 20 گیگ از تلگرام با IDM و ADM با ربات رایگان

 

معرفی نرم‌افزارحذف اکانت تلگرام

یکی از نرم‌افزارهای موجود که می‌توانید از آن برای حذف اکانت تلگرام خود استفاده کنید «دستیار تلگرام» نام دارد. این برنامه امکانات زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف اکانت شما، با درخواست شماست؛ که بسیار سریع است و با چند مرحله ساده قادر به حذف اکانت خود با استفاده از این نرم‌افزار خواهید بود.

 

نصب برنامه حذف اکانت تلگرام:

ابتدا برای دانلود و نصب نرم افزار حذف اکانت تلگرام بر روی گوشی خود بارکد زیر را اسکن کنید. و یا بر روی لینک دانلود کلیک کنید.

دانلود برنامه دیلیت اکانت تلگرام

حال نرم‌افزار را نصب و اجرا کنید.

صفحه‌ای مانند شکل زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

حذف اکانت موبوگرام

قسمت حذف اکانت را لمس کنید. در صفحه‌ای که مشاهده خواهید کرد، توضیحات کامل و مرحله‌به‌مرحله برای استفاده از نرم‌افزار آورده شده است. پس از ورود به صفحه حذف، کافی است شماره تلفن خود را با فرمت صحیح بین‌المللی (به همراه 98+) وارد کنید و روی گزینه بعدی یا next کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام فارسی

صفحه جدیدی باز می‌شود. کدی توسط تلگرام برای شما ارسال خواهد شد، آن را در این قسمت وارد کنید؛ و تأیید را بزنید. سعی کنید کد را از تلگرامتان کپی کنید تا دقیق وارد شود و ایرادهای تایپی برای شما مشکل‌ساز نشود.

 

یکی دیگر از نرم‌افزارهای حذف سریع اکانت تلگرام همراه با آموزش تصویری مرحله‌به‌مرحله درون خود نرم‌افزار را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

منبع: نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هجده =