مرد جوان بعد از کشتن همسرش دست به خودکشی زد

مرد جوانی که با همسرش اختلاف خانوادگی و زناشویی داشت همسرش را به قتل رساند قبل از قتل مرد جوان همسرش را کتک زده بود و زن برای اینکه از خودش دفاع نماید شوهرش را می خواست قانع نمایید که دست از کتک زدنش بردارد ولی او به حرف های زنش توجه نکرده و با ضربات چاقو او را به قتل رساند و بعد از اینکار خودکشی نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خودکشی مرد جوان بعد از قتل همسرش در خانه را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

خودکشی مرد جوان
خودکشی مرد جوان

خودکشی پس از همسرکشی

محمد زمان شالیکار، اظهار کرد: شب گذشته در روستای زرین کلا از توابع بخش مرکزی شهرستان نور در ساعت حدود ۲۱، اختلاف و درگیری خانوادگی بین زن و شوهر منجر به قتل شد.

خودکشی مرد جوان
خودکشی مرد جوان

خودکشی مرد جوان

وی تصریح کرد: این مرد، طی مشاجره صورت گرفته، همسر خود را از ناحیه گردن دچار مصدومیت کرده که در نهایت به فوت آن می انجامد.

فرمانده انتظامی نور یادآور شد: شوهر پس از مرگ همسر اقدام به خودکشی کرده که با رسیدن نیروی انتظامی و اوژانس، به بیمارستان قائمشهر انتقال و در حال حاضر وضعیت جسمانی رو به بهبود دارد.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سه =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.