فران تورس خرید جدید بارسلونا به دلیل مصدومیت حدود دو هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم سابق والنسیا مدت زیادی بود که در رادار بارسا قرار داشت. این علاقه پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بیشتر شد، به طوری که اعتقاد بر این بود که سرمربی 41 ساله به دلیل آمار تورس در لیگ برتر، خرید او را به دنی اولمو از  لایپزیش ترجیح داده است.

 

 

 

 

فران تورس شب گذشته به بارسلونا رسید و امروز تست‌های پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت‌. همچنین قرار است این ستاره اسپانیایی فردا به شکل رسمی در باشگاه بارسلونا معرفی شود. با این حال به نظر می‌رسد که هواداران بارسلونا باید حدود دو هفته منتظر بمانند تا این بازیکن را در ترکیب تیم‌شان ببینند.

 

بر اساس گزارشی که آاس منتشر کرده در تست های پزشکی امروز فران تورس مشخص شده که این بازیکن همچنان مصدوم است و حدود دو هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. حدود دو ماه و نیم پیش بود که فران تورس در ترکیب منچسترسیتی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و از آن زمان تا به حال او از میادین دور بوده است.

حتما بخوانید  رسمی؛ دوری سه ماهه سرخیو آگوئرو از میادین

 

به این ترتیب فران تورس دو دیدار بارسلونا در لالیگا مقابل تیم‌های مایورکا و گرانادا و یک بازی در کوپا دل‌ری برابر لینارس را از دست خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ژاوی این بازیکن را برای دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در اختیار خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.