باشگاه چلسی اطمینان دارد که دوری روملو لوکاکو، مهاجم این تیم، از میادین دو تا سه هفته بیشتر نخواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، این مهاجم 28 ساله در جریان دیدار شب گذشته برابر مالمو در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده و از زمین بازی خارج شد.

باید دید که لوکاکو که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 97.5 میلیون پوند از اینتر جدا شده و به چلسی پیوست چه واکنشی به درمان‌های چند روز آینده خواهد داشت و توماس توخل اطلاعات بیشتر را در کنفرانس خبری روز جمعه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

این مربی آلمانی چهارشنبه شب گفت:« مچ پای روملو با خطایی که در محوطه جریمه روی او صورت گرفت پیچ خورد و تیمو نیز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. هر دو مدتی را باید مشغول درمان باشند. ما نیاز به آزمایش‌های بیشتر داریم تا بتوانیم به صورت دقیق متوجه مشکل شویم اما آنها در چند بازی آینده حضور نخواهند داشت.»

حتما بخوانید  توخل: از اخراج از PSG خوشحال نشدم!

 

 

علاوه براین فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه لوکاکو، درباره مصدومیت موکلش به اسکای اسپورت گفت:« من بسیار نگران بودم چون روملو بازیکنی است که واقعا می‌خواهد بازی کند و این واقعیت که او پس از پنالتی مدتی طولانی روی زمین قرار داشت خوب نبود چون او کسی است که سریع برمی‌خیزد. من به پیتر چک گفتم که نگران هستم چون او کسی نیست که تظاهر کند. حالا ما منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم.»

با این حال گفته می‌شود که رباط پای لوکاکو دچار آسیب دیدگی نشده و این مصدومیت صرفا از ناحیه مچ پا بوده است. به همین دلیل انتظار می‌رود که این بازیکن در دو یا سه هفته آینده قادر به همراهی دیگر هم‌تیمی‌هایش نباشد و پس از آن بار دیگر به ترکیب اصلی چلسی بازگردد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.