بارسلونا روی سه بازیکن نیمکت نشین چلسی برای تقویت خود در زمستان تمرکز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، از چهارشنبه گذشته ژاوی رسما کار خود در بارسلونا را شروع کرد و در اولین اقدام برای تقویت تیمش با بازگشت دنی آلوز موافق کرد. ستاره 38 ساله برزیلی که بدون تیم بود از ژانویه برای بارسا بازی خواهد کرد. گفته می شود ژاوی، تیاگو آلکانتارا هافبک لیورپول را هم مد نظر دارد و او که از 2013 بارسا را ترک کرده نیز ممکن است بازگردد. تیاگو بر خلاف آلوز تحت قرارداد با باشگاهش است و انتقال او به سادگی میسر نخواهد بود.

 

 

 

 

برنامه های ژاوی برای تقویت بارسا به این دو بازیکن محدود نمی شود. بارسا مشکلات مالی فراوانی دارد و هدف سران باشگاه جذب قرضی با بند خرید دائمی بازیکن در ژانویه است. طبق ادعای اسپورت، بارسا سه بازیکن چلسی را نیز مدنظر دارد و تلاش خواهد کرد حداقل یکی را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. هر سه بازیکنانی هستند که در ایده های توماس توخل جایگاه ثابتی ندارند و جدایی از چلسی یکی از گزینه های شان محسوب می شود.

حتما بخوانید  علاقه قدیمی امباپه به مسی: آیا بازی‌هایم را می‌بیند؟

 

 

 

 

کالوم هادسون اودوی، حکیم زیاش و کریستین پولیسیچ بازیکنانی هستند که مورد علاقه بارسا قرار دارند. هر سه نیمکت نشین هستند و احتمالا شانس حضور ثابت در ترکیب بارسا را به نیمکت نشینی در چلسی ترجیح خواهند داد ولی مشکل اصلی جلب رضایت باشگاه چلسی است.

 

 

 

 

زیاش مراکشی در آژاکس ستاره ای تاثیرگذار بود ولی در چلسی نتوانسته بدرخشد. پولیسیچ هم به عنوان جانشین هازارد جذب شد ولی او هم نتوانسته توقعات را برآورده کند. هادسون اودوی نیز شرایطی مشابه دو بازیکن فوق دارد. باید دید بارسلونا در نهایت کدام یک از این سه بازیکن را جذب خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.