تیپ خفن ریحانه پارسا و بهاره افشاری در اکران فیلم سریک

فیلم سریک ساخته بهاره افشاری می باشد او نخستین فیلمش را به اکران رساند این فیلم جذای مخاطبان بسیاری را جذب خود نموده است بهاره افشاری یکی از بازیگران زن ایرانی می باشد که ساخت یک فیلم مستند را با حضور سردار آزمون تهیه نمود و این فیلم بسیار جذاب می باشد سردار آزمون بعد از تمام شدن بازی های جام جهانی از تیم ملی خداحافظی نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر حضور ریحانه پارسا و بهاره افشاری در اکران فیلم سریک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ریحانه پارسا و بهاره افشاری در اکران فیلم سریک

در عکس زیر ریحانه پارسا و بهاره افشاری در اکران فیلم مستند سریک در مشهد را می‌بینید.

 

ریحانه پارسا و بهاره افشاری

ریحانه پارسا و بهاره افشاری
ریحانه پارسا و بهاره افشاری
 ریحانه پارسا و بهاره افشاری
بهاره افشاری و سردار آزمون

مستند سریک به کارگردانی و تهیه کنندگی بهاره افشاری به دلیل بیلبوردهایی که شهرداری تهران در اختیار این مستند قرار داد در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت. این مستند که در سینما هنر و تجربه به نمایش درامده است، فقط یک بازیگر دارد، آنهم با بازی مهاجم پر افتخار فوتبال ایران یعنی سردار آزمون. سريك، قصه اسب قهرمانيست كه شهرتش را مديون صاحب سرشناسش (سردار آزمون )است .اما اين همه واقعيت نيست چون اينجا ايران است و قهرمان چه انسان و چه حيوان براى بقايش بايد بيرون از ميدان بجنگد. اکران خصوصی مستند سریک بهاره افشاری با حضور چهره های شاخص سینما، فوتبال، موسیقی و فرهنگ، اخیرا در ایوان شمش برگزار شد.

بهاره افشاری، هنرپیشه سینما ایران درباره این فیلم گفته بود که من بر این باورم که در جهان بعضی از کارها شما را به سمت خودش فرا می‌خواند و مانند یک تکلیف در برهه‌ای، مکلف به انجام آن می‌شوید. کارگردانی برای من از آن دست کارها بود.

 

منبع: آخرین خبر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =