بازیکن فصل گذشته اسپانیول که امسال به بارسا پیوسته، شب گذشته زننده گل برتری بارسا بر لینارس بود.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا(کوپا دل‌ری)، تیم فوتبال بارسلونا مقابل میزبان دسته سومی خود تیم لینارس دپورتیوو با نتیجه 1-2 به برتری دست پیدا کرد.

بارسلونا در حالی با گلزنی عثمان دمبله در دقیقه 63 و فران خوتگلا در دقیقه 69 به برتری دست پیدا کرد که گل اول بازی را تیم میزبان در دقیقه 19 توسط دیاس به ثمر رسانده بود.

 

 

 

 

خوتگلا که پیش از این توانسته بود یک گل برای بارسا برابر الچه به ثمر برساند، در پایان بازی گفت:« بازی سخت و در زمینی دشوار بود. این مرحله کوپا دل ری تک بازی است و حریفان کوچک انگیزه بالایی دارند و برای صعود باید تمام توان تان را بگذارید. خوشحالم که با گل من بارسا برنده شد و توانستم به تیم کمک کنم. همان کاری را انجام دادم که ژاوی از من خواسته بود.»

حتما بخوانید  خداحافظی اجباری بارسلونا با مسی اتریشی

 

 

 

 

خوتگلا ادامه داد:« لینارس با جدیت و قدرت بیشتری کار را شروع کرد و پس از اینکه یک نیمه بازنده به رختکن رفتیم، به خودمان آمدیم و نیمه دوم ورق را برگرداندیم. ژاوی به من گفت که به درک درستی از بازی برسم و در فضاهای خالی جاگیری بهتری داشته باشم. حرف های او روی من اثر مثبت داشت. خودم را از مدافع روبرویم جدا کردم و نیکو هم پاس خیلی خوبی فرستاد. در مجموع خیلی خیلی خوشحالم.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.